ליברמן ללפיד: כשאזדקק לעצתך, אפנה אליך

לאחר שנטען כי קיימים תיאומים חשאיים ביניהם, שיגר אביגדור ליברמן עקיצה פומבית ליאיר לפיד: "‏כשאזדקק לעצתך אפנה אליך בטלפון באופן אישי", כתב לו

פוליטי 22.5.2019 | 16:30

עקיצה בפומבי ליברמן בישיבת סיעה צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

 

בדרך ללשכת ראש הממשלה כדי לדון על ההסכם הקואליציוני וגיבוש הקואליציה, יו״ר ישראל ביתנו עוקץ בפומבי את יו״ר יש עתיד חה״כ יאיר לפיד לאחר שהיה נראה כי בין השניים תיאומים וברית פוליטית לשיתוף פעולה.

בעקבות דיווחים על פגישה מתכוננת בין ליברמן לנתניהו הערב, מיהר יאיר לפיד לצייץ ולאתגר את ליברמן וכתב לו בטוויטר, ״אתה נפגש היום עם נתניהו. תגיד לו שיש לך את כל האצבעות שאתה צריך מהאופזיציה כדי להעביר את הפנסיות לעולים. אל תוותר לו״.

ליברמן סירב לקבל את העצה של לפיד והשיב לו בעקיצה, ״ידידי יאיר לפי‬⁩ד, ‏כשאזדקק לעצתך אפנה אליך בטלפון באופן אישי ולא בטוויטר״. הוא מוסיף ״גם בנושא הפנסיות כדאי שכבר תלמד שלא מדובר על פנסיות לעולים, אלא על הכנסת מינימום בסך 3710 ש"ח לכל אזרח ישראלי שהגיע לגמלאות. ‏ואני מדגיש במיוחד בשבילך: לכל אזרחי ישראל- לעולים וותיקים, לדתיים ולחילונים״.

לפיד גם הוא לא נותר חייב ולאחר שצייץ בשבוע שעבר כי על ליברמן להמתין ולגבש קואליציה בראשות כחול לבן, כתב ״איווט, עוד יותר טוב. יש לך אפשרות להעביר לכל פנסיונר 3710 שקל, אין לנו בעיה להעביר את זה יחד. אני לא מציע לך עצות, אלא אצבעות בכנסת למאבק הכי צודק בעולם. לך תגיד לביבי - ״או שתתן לי את זה, או שאני מעביר לך את זה על הראש עם האופוזיציה״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום