בהוראת מרן שר התורה: ילדי הת"תים יתפללו בחצות היום; "סכנה"

סערת חילולי השבת בסוף השבוע: בעקבות חילול השבת ההמוני שייגרם בשבת הקרובה בשל ההכנות לאירוע הזמר בתל אביב ולאור התפילה שתתקיים בחצות הלילה - הורה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי ילדי התלמודי תורה יתפללו בחצות היום • כל הפרטים

חרדים 16.5.2019 | 10:33

סערת האירוויזיון הגר"ח קנייבסקי עם הגר"ח פיינשטיין צילום: באדיבות המצלם

 

הבוקר (חמישי) הורה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי במסגרת התפילות בחצות הלילה שהוכרזו במחאה על חילולי השבת - ילדי התתי"ם שאינם יכולים להשתתף בתפילות בשעת חצות הלילה, יערכו תפילות בכל תלמודי התורה היום, בחצות היום.

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' - בעקבות חילולי השבת הצפויים השבת במסגרת אירוע הזמר הבינלאומי הנערך בת"א ולאור הסכנה הנשקפת מכך, כמבואר בגמרא ובנביא - עלה הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת עטרת שלמה למעונם של שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

הרבנים הורו לראש הישיבה לערוך תפלות רבים בכל בית הכנסת ברחבי ארץ הקודש בשעת חצות לילה, עם סדר תפלה מיוחד הכולל פרקי תהלים וסליחות וקבלת עול מלכות שמים וכן עם תקיעת שופר.

כאמור, ההוראה לילדי התתי"ם כי סדר התפלה יערך בשעת חצות היום. עוד נודע ל'בחדרי' כי הגר"ח קנייבסקי נשאל האם הדבר לא יגרום להתעניינות יתר אודות אירוע הזמר, ועל כך השיב הגר"ח כי כבוד השבת והסכנה שבחילול השבת חמורים מעל כל שיקול אחר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום