ליברמן: "החרדים בוחרים להשתלח ולאיים"

לאחר הדיבורים על ממשלת אחדות עם כחלון - ליברמן משיב לסיעות החרדיות • "במקום לנהל שיח ענייני - המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים"

פוליטי 15.5.2019 | 12:51

המשבר הקואליציוני ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

 

לאחר שאמש (שלישי) דווח ב׳בחדרי חרדים׳ כי בסיעות החרדיות ובקרב צוות המו״מ של סיעת יהדות התורה העריכו שאביגדור ליברמן פועל להקמת ממשלת אחדות עם כחול לבן - ליברמן משיב היום לסיעות החרדיות, שאף איימו לפעול לבחירות חוזרות.

בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק שלו כתב ליברמן: ״ביומיים האחרונים שמעתי אין ספור איומים מצד הח"כים החרדים בנוסח: נלך לבחירות חוזרות או נקים ממשלה בלי "ישראל ביתנו". אני מצטער שבמקום לנהל שיח ענייני דווקא המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים״.

ליברמן הוסיף והבהיר כי ״תפיסת "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה ברורה למדי - אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה״, שהוא פירו כי הוא מתנגד לממשלת אחדות שכן לדבריו ״מאחר וממשלה כזאת מיד תהפוך לממשלת שיתוק לאומי״. שהוא הבהיר עוד כי ״סגן בנושא מועמד אלטרנטיבי להרכבת ממשלה - לא נתמוך באף מועד אחר לא מתוך הליכוד ולא מחוץ לליכוד״.

״אין שום תיאום בין "ישראל ביתנו" ל"כולנו". מאז הבחירות פגשתי את השר כחלון פעם אחת במליאת הכנסת לדקה וחצי״, הוסיף ליברמן, תוך שהוא מתייחס לדיווח אתמול ב'וואלה' כי השר כחלון הודיע כי הוא לא יחתום על ההסכם הקואליציוני ולו דקה קודם ישראל ביתנו - מה שמקשה עוד על המשך קיום המגיעים.

את הפוסט סיים ליברמן כשהוא כותב כי "ישראל ביתנו לא תוותר על עקרונותינו״. עוד כתב, ״קחו אותנו ברצינות ומי שמחפש אשמים במידה ולא תקום קואליציית ימין שיסתכל על עצמו במראה״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום