איראן לטראמפ: "נראה שתקבל מלחמה"

אווירת מלחמה נושבת מטהרן בעקבות ההסלמה בין ארצות הברית לאיראן סביב סוגיית הסכם הגרעין והסנקציות החדשות שהוטלו • יועצו של רוחאני צייץ מסר לטראמפ: "נראה שתקבל מלחמה"

חדשות בעולם 14.5.2019 | 17:49

ההסלמה מחריפה חוסאם אדין צילום: טוויטר

 

בצל חילופי ההאשמות בין ארצות הברית לאיראן סביב הסכם הגרעין, וההחלטה בטהרן לסגת מסיכומים שונים בהסכם כמו גם הטלת הסנקציות החדשות בארה"ב, האיראנים משגרים אזהרות לוחמניות לעבר טראמפ.

חוסאם אדין אשנא, מי שמכהן כיועצו של נשיא איראן רוחאני למדיניות חוץ צייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, וכתב "אם רצית עסקה טובה יותר, זה נראה שתקבל מלחמה, זה מה שקורה שאתה מקשיב לאיש עם השפם, בהצלחה בבחירות הקרובות 2020".

"האיש עם השפם" כוונתו ליועץ לביטחון לאומי של הנשיא, ג'ון בולטון, שתמיד עומד לצד ישראל, ונחשב בעיני רבים כאיש ימין. יש שמגדירים אותו איש ימין קיצוני ובאיראן מפנים את האש כלפיו.

האיום של הבכיר האיראני שנמצא במעגל הקרוב לנשיא, מעלה חשש לעליה בהסלמה הנוכחית שנרשמת בין ארצות הברית לאיראן, זו שהחלה לפני כשנה, לאחר שארצות הברית פרשה מהסכם הגרעין, והנשיא הטיל סנקציות כלכליות כבדות על איראן וזאת בשל פעילותה הצבאית של איראן במזרח התיכון, ובעיקר בגלל מעורבת איראן במלחמה בסוריה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום