ראשי הישיבות נועדו עם גפני ויעלו לגדולי ישראל

ברקע ההצהרות הלוחמניות של ליברמן בנושא חוק הגיוס, נערכו מפגשים בין ראשי הישיבות לנציגים בכנסת והערב הללו צפויים לשטוח בפני גדולי ישראל את השאלות בעניין

פוליטי 14.5.2019 | 18:07

דוד כהן, פלאש 90

רגעי ההכרעה: בעוד חבר הכנסת אביגדור ליברמן מקשיח עמדות מול הסיעות החרדיות בפרט בנושא חוק הגיוס, ולאחר שדווח על פשרה שהציגו בליכוד בנושא - הערב יעלו ראשי הישיבות להתייעצות במעונם של גדולי ישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך השבוע החולף עסקו ראשי הישיבות הגר"י רוזן והגר"ב סולובייצ'יק בנושא חוק הגיוס ושוחחו טלפונית עם ח"כ אורי מקלב וערכו שיחות עם משפטנים על פשרת הליכוד.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי לקראת שיחת המו"מ המתוכננת נועד אמש בשעות הערב יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני עם ראשי הישיבות שמונו על ידי הגרי"ג אדלשטיין במטרה לרכז את נושא הגיוס.

הערב צפויים ראשי הישיבות לעלות למעונם של גדולי הדור שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין כדי להעלות בפניהם את נוסח הפשרה וזאת לקראת ישיבת המו"מ שצפויה מחר.

בנוסף, ראשי הישיבות היו בקשר בימים האחרונים עם מזכיר המועצת החסידית יעקב ולצר ותיאמו עמו עמדות בין המפלגות. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מזכיר המועצת נועד בימים האחרונים עם חלק מחברי המועצת השוהים בארץ ודן עימם בנושא המו״מ ובחוק הגיוס.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום