"תושבי הדרום משלמים מחיר כבד" הסיור של השגרירים מהעולם

משלחת שגרירי או״ם המבקרת בימים אלו בישראל הגיעה היום לביקור בעיר אשקלון על רקע האירועים הביטחוניים בדרום. השגרירים הגיעו לביתו של משה אגדי ז״ל שנהרג מפגיעת רקטה בחצר ביתו ולאחר מכן ביקרו בבית הספר שנפגע מרקטה

חרבות ברזל 7.5.2019 | 21:08

צילום: פלאש 90

שגריר ישראל באו״ם דני דנון הוביל הבוקר ביקור מיוחד של מספר שגרירים בישראל, במקום האסון בו נפלה רקטה בשבוע האחרון וגרמה להירצחו של משה אגדי הי"ד. דנון אמר כי "הגענו לאשקלון כדי לחזק את תושבי הדרום ולהראות לעולם מקרוב את תוקפנות חמאס. הגיע הזמן שמועצת הביטחון תגדיר את חמאס כארגון טרור המבצע פשעי מלחמה כפולים ומשתמש באזרחיו כמגן אנושי, וזה יהיה הצעד הבא שאוביל באו״ם".

שגריר לטביה לאו״ם, אנדרחס פילגבויס אמר בחצר הבית שנפגע "אנחנו כאן כדי ללמוד על הנזק שמותיר הטרור. כולנו מודאגים מאוד מתוצאות ההסלמה בין ישראל לעזה ומקווים שיבוא שלום על האזור".

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "העיר חטפה מהלומה קשה בסבב ההסלמה האחרון וזו מציאות שאי אפשר להסכים איתה ולחיות איתה, לא ייתכן שחמאס יכתיב לנו את סדר היום בעיר. כולי תקווה שהשגרירים איתם נפגשנו היום יעלו מעל כל במה בינלאומית את המצב שנכפה על תושבי הדרום והמחיר הכבד אותו הם משלמים".


קרדיט: משלחת ישראל לאו״ם

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום