משא ומתן מתקדם בין ש"ס לפרוש באלעד

חצי שנה לאחר הבחירות הסוערות בעיר אלעד, מסתמן הסכם באופק בין ש"ס לפרוש • על הפרק, מי יחליף את קריספל ויקבל את התפקיד הבכיר

חדשות בארץ 6.5.2019 | 20:38

מתגבש הסכם משה גולדשטיין


כחצי שנה לאחר הבחירות המקומיות, המו"מ בין סיעת ש"ס באלעד, לבין ראש העירייה, מתקדם לכדי הסכם קואליציוני, שיגבש את הקואליציה העירונית תחת כהונתו של ישראל פרוש בראשות העיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים מאז התפטרותו של יו"ר ש"ס המקומי צוריאל קריספל, מנהלים הצדדים מגעים במהלכו הועברה טיוטה של הסכם, בדרך לחתימה על הסכם משותף כבר בימים הקרובים.

מי שמנהל את המו"מ הוא ראש העיר ישראל פרוש, אל מול מנכ"ל ש"ס חיים ביטון והם נועדו בימים האחרונים. יחד עם המקורבים שמעון סוויסה, יד ימינו של ראש העיר פרוש, למול אנשי הסוד של השר אריה דרעי.

על פי המסתמן, ש"ס תקבל תפקיד ממלא מקום וסגן ראש עיר בשכר, לצד תיקים נוספים אותם יחזיקו נציגי ש"ס המקומיים, כשטרם ברור מי יעמוד בראשות הסיעה ויהיה לזה שיקבל את התפקיד הבכיר.

אחד הדברים המעכבים כעת את החתימה בין הצדדים היא החלטתה של סיעת ש"ס בנוגע למחליפו של קריספל והם אמורים לקבל החלטה בעניין בימים הקרובים. בין השמות שעל הפרק: יהודה בוטבול, ישראל אנקווה, משה סעדון, חנן זיגדון ומנחם שם טוב.

משה סעדון

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השם החם ביותר מתוך המכלול הוא משה סעדון, מראשי 'איחוד הצלה' בעיר ומי שמכיר כבר את שורות העירייה, מאחר והוא משמש כיום כמנהל אחד האגפים בעיר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום