עושים כבוד: הכיכר המרכזית תיקרא ע"ש טראמפ

ביום העצמאות האמריקאי תיחנך הכיכר הסמוכה לבניין עיריית פתח תקווה ותיקרא על שמו של ידיד ישראל, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ • גרינברג: "לא היה למדינת ישראל נשיא אוהד ותומך כמו טראמפ"

חדשות בארץ 6.5.2019 | 15:30

בעיר הרביעית בגודלה כיכר טראמפ בפתח תקווה צילום: באדיבות המצלם


העיר פתח תקווה עושה כבוד לאוהד ישראל הגדול בעולם: כיכר המזרקה ברחוב חיים עוזר - הרחוב הראשי בעיר, בו שוכן גם בניין העירייה, הינה כיכר מרכזית אשר סביבה תנועה רבה, תיקרא על שמו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

ראש העיר רמי גרינברג מסביר כי "לא היה למדינת ישראל נשיא אוהד ותומך כמו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אנו מוקירים ומעריכים את תמיכתו במדינת ישראל ובתושביה וראוי כי כיכר מרכזית בעיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל תקרא על שמו".

כיכר טראמפ בלילה. (צילום: דוברות העירייה)

ביום העצמאות של ארצות הברית שיחול ב-4 ביולי בשעות הבוקר, תחנך הכיכר בטקס חגיגי במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו נציגות שגרירות ארה"ב ובראשם השגריר בישראל מר דיוויד פרידמן וכן שרי ממשלת ישראל אשר הוזמנו לאירוע.

נזכיר כי ראש הממשלה אמר בחול המועד פסח, "לפני כמה שבועות הבאתי הכרה רשמית של הנשיא טראמפ המכיר בריבונות הישראלית על רמת הגולן לנצח. יש צורך לבטא את ההערכה שלנו בקריאת שמו של יישוב או קריה על שמו של דונלד טראמפ ברמת הגולן, אני אביא את זה לממשלה בקרוב", ומסתבר כי העיר פתח תקווה תהיה הראשונה שתבטא את הערכתה של ישראל לטראמפ על תמיכתו הבלתי מסויגת בה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום