שערוריה: אלפי תושבי רמות ללא קליטה

תושבי שכונת רמות ותושבים רבים בשכונות הצפון בירושלים סובלים מניתוקי תקשורת לעיתים תכופות בעקבות הסרת כמה אנטנות ברחוב כיסופין בשכונת רמות הצפונית

תקשורת 3.5.2019 | 12:55

pixabay

תושבי שכונת רמות ותושבים רבים בשכונות הצפון בירושלים סובלים מניתוקי תקשורת לעיתים תכופות. לאחרונה הגישו התושבים תלונות רבים לחברות התקשורת ובה הם דורשים לפתור את בעיות הקליטה הבלתי נסבלות בחברות התקשורת.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מדווחים התושבים כי בשלב מסוים היו בטוחים כי קיימת בעיה במכשיר הטלפון שלהם. רק לאחר ששמעו מחבריהם כי אף הם מנותקים, הבינו כי מדובר בבעיה רוחבית.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה, כי ברחוב כיסופים הוסרו האנטנות הוותיקות ממתחם בזק לצורך פרויקט בניה ההולך ונבנה במקום מה שהוביל לשיבושי קליטה חמורים באזורים רבים - בעיקר חרדים.

תושב השכונה, א. סיפר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בחברות התקשורת לא מוכנים לומר דבר מלבד העובדה שמדובר ב״תקלה אזורית״. לדבריו "התקלה קיימת בכל שכונת רמות למעלה משבוע ימים וכל פעם משנים את הצפי לתיקון", ציין. "פשוט לא ייאמן שחברות הסלולאר לא פרסמו הודעה בתקשורת או אפילו הודעה לתושבים על התקלה. אנחנו ממש זועמים על ההתנהלות הלקויה שאינה מתאימה לשנת 2019 צר לנו שהם ממשיכים להתנהל כמונופול ומצפים מהם לפיצוי".

חבר מועצת העיר אלחנן גרוסבוים (דגל התורה), שלח בנושא מכתב למנכ"ל משרד התקשורת בו כתב: "הגיעו ללשכתי עשרות פניות משכונת רמות על שיבושים קשים בקליטה של מכשירי הסלולר".

גרוסבוים הוסיף: "מיותר לציין את ההכרח שיש בעידן של היום לטכנולוגיה ראויה וקלה האנטנות של חברות הסלולר היו במתחם בזק ברחוב כיסופים והיום חברות הסלולר הסירו את האנטנות עקב פרויקט ההולך להיבנות במקום".

"העברתי פניה גם למנכ"ל חברת פלאפון אך טרם נעניתי .אבקש באופן בהול לבדוק את העניין על מנת להביא לשיפור המצב ולמנוע גרימת צער לאלפי תושבים", סיים גרוסבוים את מכתבו.

תגובת חברת פלאפון ומנכ"ל משרד התקשורת לא התקבלה.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום