הלם במודיעין עילית: הרב רותן נפטר מדום לב

טרגדיה בשכונת ברכפלד הגאון רבי יהודה אריה רותן זצ"ל מתלמידיו של הגר"ש אויערבך זצ"ל נפטר הלילה פתאומי לאחר דום לב בגיל 57

ברוך דיין האמת 17.4.2019 | 00:51

ברוך דיין האמת הרב יהודה אריה רותן זצ"ל צילום: נחמן כהן

 

טרגדיה קשה במודיעין עילית: הרב הגאון רבי יהודה אריה רותן זצ"ל מחשובי התושבים והמחנכים בשכונת ברכפלד במודיעין עילית נפטר סמוך לחצות לילה באופן פתאומי לאחר דום לב והוא בן 57 בפטירתו.

הערב סמוך לחצות התמוטט לפתע בביתו, הוא פונה באמבולנס לבית החולים ופתאום לקראת היציאה מהעיר קרסו מערכות גופו והוא עבר החייאה אך הכוננים נאלצו לקבוע את פטירתו. 

הגרי"א רותן זצ"ל מגדולי תלמידיו של ראש הישיבה הגר"ש אויערבך זצ"ל, בהגיעו לפרקו נישא הרב רותן זצ"ל לרעייתו המחנכת המפורסמת אסתר מרים מסמינר כהנא, בתו של יבלחט"א הגאון רבי אפרים צמל מראשי ישיבת אור שמח ומזכיר מועצת גדולי התורה של דגל התורה בעבר.

בחייו שימש כמחנך בתלמוד תורה 'דעת זקנים' בקרית ספר והעמיד תלמידים רבים בתורה ויראת שמים והתלמידים אהבו אותו בכפליים.

תושבי הרחוב מספרים בכאב ל'בחדרי חרדים' על אברך מתמיד שהיה יושב ולומד עד השעות הקטנות של הלילה בבית הכנסת קהילת רבי עקיבא הסמוך לביתו בגישמאק ובנעימות מיוחדת, היה ממתפללי ישיבת מיר ברכפלד הסמוך לביתו והיה חביב על ראש הישיבה הגאון רבי אריה פינקל זצ"ל ועל המשגיח הגאון רבי ראובן הכסטר. 

"הוא היה אדם מאיר פנים ומפרגן לכל אחד אחד, איש יקר שביקרים בעל לב נדיר שהלילה הלב הגדול נדם בפתע פתאום, זו טרגדיה קשה לכל השכונה כולה אי אפשר לתאר את דמותו למי שלא הכירו" מספרים בברכפלד ל'בחדרי חרדים'. 

ביתו ידוע במודיעין עילית כבית של חסד, רעייתו של הרב רותן הקימה את ארגון עזר ליולדת 'דרכי נועה' בשכונה והרב רותן היה עוזר לה לגייס כסף לטובת הארגון. 

הרב רותן הותיר אחריו דור ישרים מבורך בנים ובנות חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו. אחד מבניו הרב אברהם רותן מנהל ישיבת 'באר יעקב'. 

על מסע  הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים' 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום