בסיומה של העצרת: האברכים קיבלו קמחא דפסחא

עשרות אברכים, בני תורה, המפארים את העיר קרית אתא, השתתפו בעצרת חיזוק בראשות גדולי הרבנים בעיר, בסיומה קיבלו תלושים וחבילות מזון לחג, ביוזמת הרב עמי אילוז

חרדים 15.4.2019 | 13:22

עשרות רבות של אברכים ובני תורה, תושבי קרית אתא, השתתפו אמש (ראשון) במעמד חיזוק מיוחד לקראת חג הפסח, בראשות גדולי הרבנים בעיר וביוזמתו של הרב עמי אילוז, כאשר בסיומו של הערב קיבלו תלושים מכובדים לקראת החג.

מדובר בחלוקה הנערכת פעמיים בשנה, לפני חג סוכות ולפני חג הפסח, כאשר מאות משפחות של אברכים ובני תורה מקבלות תלושים וחבילות מזון מכובדות המסייעים להם לצלוח את ימי החג בשמחה.

אמש, כאמור, התכנסו למעלה ממאה אברכים כדי לשמוע דברי חיזוק מפי גדולי הרבנים בקריית אתא - הגאון רבי לוי הרוש, הגאון רב משה בניטון והגאון רבי יוסף חיים פרץ.

הרבנים שיבחו את פועלו של הרב עמי אילוז, כמדי שנה, בדאגה לאברכים ובחלוקת קמחא דפסחא כדי לסייע בידי עמלי התורה המפארים את העיר, באחדות ובשלום.

הרבנים ציינו בדבריהם כי הרב עמי אילוז מתייעץ על כל צעד ושעל עם מורו ורבו האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא וכל פועלו הנו בהכוונתו של רבי דוד.

בסיומו של הערב חולקו לכל האברכים תווי קניה מכובדים בשווי מאות שקלים. כמו כן היום חולקו לאברכים חבילות מזון מיוחדות, שהכילו מצות, יין וכל מצרכי החג, כולל פירות וירקות.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום