הבולדוזר של בית שמש מגיע לדורות עילית

משה מונטג, יו״ר דגל התורה בבית שמש ומי שעמד בראש הועדה לתכנון ובניה בעיר מצטרף ל׳דורות עילית׳ • מונטג החתום על פיתוחה של בית שמש ידוע כמזהה פוטנציאל ומריץ פרוייקטים ללא מעצורים

חדשות בארץ 15.4.2019 | 13:23

יח"צ

בשורה טובה ומיוחדת למשקיעי דורות עילית פורסמה הערב, עם היוודע כניסתו של משה מונטג, יו״ר דגל התורה בבית שמש, לשעבר חבר מועצת העיר ויו״ר הועדה לתכנון ובניה, הנחשב כמי שבנה בעשר אצבעותיו את בית שמש החרדית, למערך הקידום והתכנון של דורות עילית.

מונטג מהווה תוספת כח משמעותית ביותר לפרוייקט, ובאמצעות הניסיון הרב שצבר בהקמת העיר בית שמש, תהפוך תנופת הקידום של דורות עילית למהירה יותר וחזקה יותר.

הרב משה מונטג: "אני שמח להצטרף לצוות שעמל על הקמת עיר חרדית חדשה. פגשתי בדורות עילית אנשים חדורי מטרה ומאמינים במה שהם משווקים, הפועלים כל הזמן ומשקיעים הון כדי לפתח את העיר ולהשיג את כל האישורים הממשלתיים להתחיל לבנות במקום".

"תפקידי הוא לדאוג להכנת תוכנית תמ"א מפורטת לדורות עילית ביחד עם אדריכלים ויועצי תכנון. לכך אני רותם את הניסיון שרשתי בשנים האחרונות בתכנון כ10,000 דירות ברמת בית שמש ג' ד' ה'. עיר חרדית זקוקה לשטחי ציבור, איזורי מסחר, איזורי תעסוקה, תחבורה ציבורית, ואנחנו הולכים להציג בפני מקבלי ההחלטות תוכנית מושלמת עבור העיר”

"דורות עילית" הנמצאת כעת בשלבי תכנון, מתעתדת לקום על קרקע חקלאית פרטית שנמצאת בהליכי הפשרה ותכנון, בין מעלה שומרון על כביש 55 לבין אלקנה ועץ אפרים, על כביש 5. התכנית זוכה לתמיכה נלהבת של יו"ר המועצה האיזורית שומרון יוסי דגן והיא מתבססת על החלטת ממשלה מלפני כ-30 שנה להפשרת השטח לבנייה ולהקמת יישוב במקום. ההחלטה טעונה אישור מחדש, אולם לאור החשיבות הביטחונית שבמיקומה האסטרטגי של העיר, והרצף ההתיישבותי שהיא מייצרת, הצפי הוא שההחלטה תאושרר מחדש.

מתעניינים בפרוייקט דורות עילית?
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-395-2826

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום