חדר בשקל? המלון החדש של רמי לוי בירושלים

המלון, שיכלול 180 חדרים ומתוכנן לדרגת אירוח של 3-4 כוכבים ייבנה בשותפות עם הקבלן הירושלמי אבי מורדוך • לוי: "זה לא יהיה מלון יקר אבל עם שירות של 5 כוכבים" • האם בקרוב אנו צפויים לראות רשת בתי מלון של רמי לוי?

כלכלי 14.4.2019 | 11:39

מרים אלסטר, פלאש 90

רמי לוי נכנס לתחום המלונאות בשותפות עם הקבלן הירושלמי אבי מורדוך. דריסת הרגל הראשונה תהיה מלון שיוקם בטיילת ארמון הנציב בירושלים, בהשקעה של 150 מיליון שקל.

בניית המלון על קרקע שרכשו השניים תחל בתוך כחודשיים, זאת לאחר שכל ההיתרים לבנייה כבר הוסדרו. הבנייה צפויה להימשך שנתיים-שלוש. המלון ימנה 180 חדרים, והוא יהיה חלק ממתחם מלונאי שיכיל כ-800 חדרים.

לפי לוי המלון מתוכנן לדרגת אירוח של 3-4 כוכבים, במטרה לתת מענה לאלו המחפשים אחר מקומות לינה עם מחירים סבירים יותר בירושלים. "זה לא יהיה מלון יקר אבל עם שירות של 5 כוכבים", אמר לוי ל"גלובס", כשהוא מציין כי עדיין לא הוחלט האם לתת לרשת מלונאית ארצית לנהל את המלון, או לנהל אותו עצמאית.

עוד הוא מציין כי בדומה ליזמי מלונאות אחרים תוגש בקשה למענקים ממשרד התיירות לעידוד בניית בתי מלון, תוך דגש על רמת אירוח בינונית (מענק של עד 33% מההשקעה). האם מדובר בסנונית ראשונה שתתרחב למערך של בתי מלון? "נתחיל מהמלון הזה ונראה", אמר לוי.

ההיתרים מאפשרים גם בנייה של דירות מגורים בשטח של 20% מהקרקע ששטחה כ-2,500 מ"ר. לוי ומורדוך, בעלי מתחם התחנה בירושלים, שותפים בקרקעות נוספות בירושלים.

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום