חרדי גרם לחילול ה', שתוקן ביוזמה ברוכה

שוטר משטרת ניו יורק יצא ביום חמישי האחרון למשמרתו כשהוא רכוב על אופנוע ונהרג בתאונה, חרדי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט שמביע שמחה על מותו של השוטר • בעקבות המקרה החל מסע הסתה נוראי נגד החרדים, שתוקן ביוזמה של הקהילה 

חדשות בעולם 13.4.2019 | 21:11

טיפשות ללא גבולות אופנוע צילום: pixabay

 

שוטר ממשטרת קווינס נהרג בתאונת אופנוע בסביבות 5:30 בבוקר ביום חמישי האחרון.

השוטר ששמו מארק ארומנד, נסע למשמרתו עם אופנוע, כלפתע התנגש במעקה בצד הדרך והועף על ידי רכב. הנהג של הרכב יצא לראות מה אירע, והזעיק עזרה, אך השוטר מצא את מותו.

עד לכאן נראה שמדובר בתאונה רגילה שלא תזכה להגיע לכותרות בניו יורק. אבל אז הגיע חרדי תושב ברוקלין ופרסם פוסט באינסטגרם בו הוא מריע על מותו של השוטר, החרדי כתב כי הוא שמח שהשוטר מת, כי כל הדוחות שכתב מבוטלים, והוא הביא את ר' שייעלה מקרסטיר לעילוי נשמתו. שכביכול עומד מאחורי הישועה הזאת. כך מדווח האתר Yeshiva world news.

מהר מאוד מישהו שראה את הפרסום הפיץ את הפוסט שהגיע אל השוטרים, ואז החל מסע הסתה נוראי נגד החרדים, עם קריאות לנקום ביהודים חרדים.

יוזמה ברוכה שהביאו כמה יהודים מברוקלין, הביאה לגיוס המונים של 10,000 דולר שיגיעו למשפחת השוטר הגוי, שבמותו השאיר אחריו אשה וחמישה ילדים.

בצילום מתוך חשבון האינסטגרם שפרסם הגולש הטיפש נכתב "אם קיבלת דו"ח בכביש 2 המהיר, אתה בר מזל, השוטר נהרג הבוקר בדרכו לעבודה". וקינח עם לעילוי נשמת ר' שעיה בן ר' משה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום