פטיש הושלך לעבר רכב סמוך לתקוע; אזרח ישראלי נפצע באורח קל

כמה חשודים השליכו פטיש לעבר רכב בגוש עציון וגרמו לפציעת הנהג. הוא פונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים. מדובר צה"ל נמסר כי "לוחמי צה"ל סורקים במרחב"

חרבות ברזל 10.4.2019 | 14:19

נזקי הרכב שנפגע מפטיש (צילום: הצלה ללא גבולות)

נהג בן 45 נפצע באורח קל היום (רביעי) מפגיעת פטיש ברכבו ליד ההתנחלות מעלה עמוס שבגוש עציון, סמוך לתקוע. הפטיש ככל הנראה הושלך לעברו מבית ספר פלסטיני סמוך על ידי כמה חשודים. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק שבירושלים ובצה"ל פתחו בסריקות אחר החשודים.

מדובר צה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר מספר חשודים השליכו פטיש לעבר רכב סמוך לכפר תקוע שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון' וכתוצאה מהאירוע נפצע אזרח. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. לוחמי צה"ל סורקים במרחב".

נזקי הרכב שנפגע מפטיש (צילום: הצלה ללא גבולות)

לפני שבוע פלסטיני נורה למוות לאחר שניסה לדקור נהגים ליד הכפר חווארה בסמוך לצומת תפוח בשומרון. לא היו נפגעים מקרב חיילי צה"ל והאזרחים במקום. מעדות האזרח שירה בפלסטיני, יהושע שרמן, עולה כי הוא ניסה לפתוח את דלת רכבו, בעת שנסע עם בתו, כשהוא אוחז בסכין. "יצאתי לעבודה, ונסעתי מאלון מורה לכיוון תפוח. בצומת הבייתות קפץ על הרכב מחבל עם סכין וניסה לפתוח את הדלת", שחזר שרמן, מנהל מערך השטח של איחוד מפלגות הימין. "יצאתי החוצה - ותוך כדי שהמחבל ניסה לעקוף את הרכב לכיווני, נטרלתי אותו בירי תוך כדי סיוע של תושב נוסף מיישוב סמוך שנסע מאחורי".

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום