נתניהו המריא לפגישה עם הנשיא פוטין; התיאום בסוריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר לעוד פגישה עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין • השניים צפויים לדון בתיאום בין הצבאות בסוריה • נתניהו: "נדון בעוד נושאים חשובים למדינה"

מדיני 4.4.2019 | 07:05

ארכיון | קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לפנות בוקר (חמישי) לעוד פגישה עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין. השניים צפויים לדון בנושא התיאום הצבאי בין הצבאות בשטח סוריה.

עם המראתו אמר נתניהו: "אני יוצא לעוד פגישה עתית עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אנחנו נדון באירועים בסוריה, והם מצטברים, בתיאום השוטף והמיוחד בין הצבאות שלנו ובעוד נושאים אחרים חשובים למדינת ישראל".

כמו כן, נתניהו צפוי להודות לנשיא הרוסי על הסיוע בהבאת גופתו של נעדר צה"ל זכריה באומל, מנעדרי קרב סולטן יעקוב שגופתו הובאה משטח סוריה, ככל הנראה בסיוע רוסיה.

כזכור, אתמול  הודיע דובר צה"ל כי במסגרת מבצע צבאי אותרה והוחזרה לישראל גופתו של רב-סמל זכריה באומל, שנעדר לאחר קרב סולטן יעקוב שאירע ב-1982 בלבנון. עם הגעתה ארצה, זוהתה הגופה באופן ודאי במכון לרפואה משפטית באבו כביר וכן על ידי הרב הצבאי הראשי.

אלוף משנה א', מפקד המבצע, סיפר: "מדובר ב-37 שנים שעברו. מדינת ישראל וצה"ל לא מוותרים על אף חייל ואף נעדר. לא אשכח לעולם את הזיהוי הראשוני של הסרבל והנעלים, ישר זיהינו שזה סרבל שריון. כשהסתכלנו על הכיתובים מאחורה וזיהינו את הכיתובים בעברית שנשמרו בצורה כלכך אותנטית וטובה, זיהינו את ההטבעה הצבאית בנעליים, זה היה רגע מרגש. לא יכולנו לעצור את הדמעות. ידענו שסוף סוף אחרי 37 שנים השרידים נמצאים בידינו".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום