לקראת הביקור ההיסטורי: רון קובי נגד השלטים של שר התורה

בעוד טבריה נערכת למסע ההיסטורי של שר התורה הגר"ח קנייבסקי - ראש העיר רון קובי הורה להוריד שלטי ענק שנתלו מול העירייה כדי לקדם את פניו • "רון קובי התקשר לבעלי הבניין ואמר עכשיו להוריד את השלטים אם לא תקבלו קנס גבוה"

חדשות בארץ 3.4.2019 | 12:54

פלאש 90 - באדיבות המצלם

לקראת ביקורו ההיסטורי של שר התורה הגר"ח קנייבסקי הערב בטבריה ראש העיר רון קובי הורה הבוקר להסיר את שלטי התמיכה ביהדות התורה עליהם התנוססו דמויותיהם של שר התורה הגר"ח קנייבסקי והמקובל מטבריה הגאון הצדיק רבי דב קוק.

מדובר בשלטים שנתלו על בניין חדש בהליכי בנייה שנמצא מול העירייה. 

מנהל מטה 'דגל התורה' בטבריה דוד בלוקה, סיפר בסרטון וידאו: "הצבנו שלטים על בניין פרטי מול בניין העירייה, בניין חדש של שושן יהודי צדיק וקדוש הרמנו לו טלפון אתמול בבוקר אמרנו לו הרב גבי היקר גדולי הדור מגיעים אנחנו רוצים לתלות שלטים".

"ראש העיר שלנו קם בבוקר החלונות שלו סגורים, ראה את גדולי הדור מול העיניים התקשר לבעלי הבניין ואמר להם עכשיו להוריד את השלטים אם לא תקבלו קנס מאוד גבוה, לא תקבלו טופס 4 לצערנו הורדנו את השלטים, שימו לב זה מה שיש לנו בעיר, אני לא יודע אם זה חוקי או לא אבל זה מה שעשינו". 

ובתוך כך, שר התורה הגר"ח קנייבסקי שיגר שליח מיוחד לראש הישיבה הגרב"מ אזרחי וביקש ממנו שיצטרף למסע ההיסטורי ולסדרת הכינוסים. ראש ישיבת 'עטרת ישראל' צפוי ליטול חלק בכינוסים בטבריה, באר שבע, ירושלים ובבני ברק שייערכו לפני הבחירות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום