נתניהו בקמפיין גיוואעלד; הנשיא זועם ותוקף

היום (שלישי) שבוע בלבד לפני יום הבחירות, פתח רוה"מ בנימין נתניהו את קמפיין הגוואלד המסורתי שלו במטרה לשאוב את קולות הימין • המפלגות הקטנות בגוש, נכנסות לכוננות ספיגה

פוליטי 2.4.2019 | 22:11

הדס פרוש, פלאש 90

שבוע בדיוק לבחירות, ראש הממשלה נתניהו החל בקמפיין הפחדה כלפי תומכי הליכוד והוא מתריע מפני הפסד בבחירות, כאשר במפלגות הימין הקטנות עוקבים בדאגה אחר הקמפיין שאמור לשתות להן את המנדטים.

במהלך ישיבת מטה של מפלגת 'הליכוד' שהתקיימה אמש, אמר ראש הממשלה כי, "ריבלין רק מחפש תירוץ לתת את הרכבת הממשלה לגנץ. שניים, שלושה מנדטים והוא ייתן לו. הליכודניקים שאננים והם מתכוונים לבוא לקלפי באחוזים נמוכים בהרבה ממצביעי גנץ. תתעוררו או שנפסיד".

נתניהו הסביר לחברי מטה הליכוד כי "אני רואה בימין, בליכוד שאננות, המספרים מוכיחים את זה!", לדבריו, "לא רק שלפיד וגנץ מנצחים אותנו בסקרים כרגע אלא יש להם עוד פער של עוד כמה אחוזים שיבואו להצביע".

ב'כחול לבן' הגיבו הערב לפרסום, מטעמם נמסר; "נתניהו רואה את אותם סקרים פנימיים שאנחנו רואים ויודע שהוא מפסיד. כחול לבן קרובה מאי פעם לנצחון. מי שרוצה להחליף את נתניהו צריך שכחול-לבן תהיה המפלגה הגדולה ביותר בפער משמעותי".

 

מוקדם יותר היום אמר הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר כחול לבן כי "לא נשב עם בנימין נתניהו. נתניהו שעסוק בפרשיות שחיתות, מחובר לקפטן ג'ורג', מתעסק בצוללות, מעורב בהגנה עצמית על עצמו ועסוק בה. הוא לא יכול לטפל במדינה ומוביל אותה למקומות נמוכים ורעים. אנחנו ננצח את נתניהו ונוביל את ישראל בדרך הנכונה, כי ישראל לפני הכל".

מלשכתו של נשיא המדינה השוהה בביקור ממלכתי בקנדה נמסר בתגובה לדבריו של נתניהו: "זהו ניסיון נוסף להטיל דופי בשיקול הדעת של נשיא המדינה באשר למימוש סמכותו החוקית. גם הפעם, נשוב ונבהיר כי הנשיא יקבל את החלטתו כלשון החוק וכרוחו, כפי שעשו כל נשיאי ישראל בעבר.

"זהו ניסיון בזוי נוסף, לפגוע באמון הציבור בהחלטתו הממלכתית של הנשיא לאחר הבחירות. נשיא המדינה לא יתפתה לדברי חנופה, ולא ירא ממתקפות שכאלה, החוזרות ונשנות באופן חסר אחריות ומונעות משיקולים פוליטיים ציניים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום