ליצמן: "פייגלין רוצה לסמם הרחוב - ברשימתו אנשים נגד ברית מילה"

ככל שמועד הבחירות קרב, ההתקפות מצד הפוליטיקאים מחריפות והיום מצטרף לכך סגן השר ליצמן, שתוקף את מפלגת "זהות" של משה פייגלין • "פייגלין רוצה לסמם את הרחוב, יש אצלו ברשימה אנשים בעד נישואין אזרחים, אנשים נגד ברית מילה" • בנוסף, מעביר ליצמן מסר מפייס לש"ס

פוליטי 2.4.2019 | 21:26

נועם רבקין פנטון, פלאש 90

סגה"ש יעקב ליצמן יוצא היום (שלישי) במתקפה כנגד מפלגת "זהות" והעומד בראשה משה פייגלין, תוך שהוא מנצל את הבמה להעביר מסר מפייס לתנועת ש"ס על זעמם כלפי 'יהדות התורה' בעקבות ההסכם שנחתם עם הגר"מ מאזוז ואלי ישי.

בוידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נשמע ליצמן אומר: "פייגלין רוצה לסמם את הרחוב, יש אצלו ברשימה אנשים בעד נישואין אזרחים, אנשים נגד ברית מילה ואחד שנזרק מש"ס".

כשליצמן טען כלפי רשימת "זהות" כי "מספר 2 ברשימה של פייגלין הוא מישהו שסולק מש"ס", שאל אותו מנחה הפאנל על על החיבור של 'יהדות התורה' עם מישהו אחר שנזרק מש"ס, אלי ישי ולכך השיב ליצמן: "אין מצב שאני אסכן את ממשלת הימין בגלל שאריות של מפלגות שירוצו. אם דרעי היה רוצה אותו הייתי נותן לו".

ליצמן ציין: "שהציעו את ההצעה לאיחוד בין 'יהדות התורה' וש"ס, קיבלתי מיד את אישור מועצת גדולי התורה. אני הייתי הראשון שדחף בוועדת השמונה לאיחוד. אני מכבד את ההחלטה של מועצת חכמי התורה נגד האיחוד. אני בטוח שאחרי הבחירות נבוא ביחד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום