פעילת השמאל תיאלץ לתרום לפעילות חב"ד

ספיר סלוצקר, פעילת שמאל קיצונית שהטיחה עלבונות בעורך הדין איתמר בן-גביר בשוק מחנה יהודה לא תיארה שהמעשה ייאלץ אותה לשלם 8,000 שקלים לעמותה של הפצת יהדות המשתייכת לחסידות חב"ד

חדשות בארץ 1.4.2019 | 20:20

אין לה ברירה עו"ד איתמר בן גביר צילום: דוד כהן, פלאש 90

 

לפני כארבעה חודשים, הוגשה לבית משפט השלום בירושלים כתב תביעה כספית בסך 100,000 ש"ח על ידי עו"ד איתמר בן גביר, נגד ספיר סלוצקר. השבוע, זה הסתיים בהסדר פשרה במסגרתו תתרום סכום כסף לעמותות חב"ד. 

שבועות קודם ביקר בן גביר יחד עם בניו ובנותיו בשוק מחנה יהודה בירושלים. מבלי שהייתה היכרות מוקדמת בניהם, ניגשה ספיר לבן גביר והטיחה בו עלבונות. "בהמשך בחרה הנתבעת להשפיל את התובע לעיני ציבור האזרחים בשוק והטיחה בו כי בכל מקום אשר ילך יש להזכיר לו את היותו גזען" והוסיפה "כי שמח כאשר שמע ששירה בנקי ז"ל נרצחה".

בן גביר טען בכתב התביעה, כך מהמסמכים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', כי הטענה כי שמח על הרצח של בנקי ז"ל, היא טענה חמורה, קשה, פוגענית ומכפישה. בן גביר אישר שהוא מתנגד למצעד, "ואולם בין אלה לבין לשמוח כאשר רוצחים נערה שכל חטאה שהיא צעדה במצעד - המרחק הוא רב מאוד". בעקבות כך, תבע בן גביר את סלוצקר בסכום של 100,000 ש"ח.

במסגרת הסדר אליו הגיעו הצדדים, סוכם כי ספיר סלוצקר תתנצל ותתרום סכום כסף לצדקה, ובכך לכאורה יסתיים ההליך המשפטי. אולם כוונתה לתרום את הכסף למען מסתננים וארגוני שמאל, רק 'הדליק' את בן גביר ובסופו של דבר אתמול (ראשון) סוכם כי הכסף בסך 8,000 ש"ח ייתרם לעמותות חב"ד. הרשמת הבכירה עדי בר-טל נתנה לדברים תוקף משפטי ובכך תרמה פעילת השמאל להמשך פעילות חב"ד.

"אני שמח להעניק היום לחב"ד סך של 8,000 ש"ח, ואני עוד יותר שמח זו פעילת שמאל קיצונית" אמר עו"ד בן גביר ל'בחדרי חרדים'. הוא הוסיף "היא התחילה לדבר על כל מיני עמותות, למען המסתננים, למען שונאי ישראל. אמרתי לה שהפיצוי יהיה למקום אחד - חב"ד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום