משלחת רבנים מחסידות חב"ד נפגשו עם דרעי: "הכרת הטוב לש"ס"

במפגש השתתפו הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי ראש בי"ד רבני חב"ד, הרב שמעון אליטוב והרב אליעזר מזרחי, לצד עשרות רבני קהילות ודיינים בני הציבור הספרדי הנמנים על חסידי חב"ד | הם הרחיבו על הכרת הטוב לדרעי וציינו את המחויבות של ש"ס לתורה, לקירוב רחוקים לעם והארץ

חרדים 27.3.2019 | 18:56

באדיבות המצלם

מפגש מיוחד קיימו היום עשרות רבנים מחב"ד עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי והביעו את הכרת הטוב שיש להם על פועלו למען חסידות חב"ד ולמען שמירת העקרונות החשובים ובהם שליחות העם, התורה והארץ.

בפגישה שהתקיימה בלשכתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתפו יו"ר בי"ד רבני חב"ד ורבה של קרית מלאכי הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, הגאון רבי שמעון אליטוב חבר מועצת הרבנות הראשית ורב העיר מבשרת ציון, אליעזר מזרחי סגן שר הבריאות לשעבר והרב שמעון אלמליח רב העיר עתלית, לצד עשרות רבני קהילות ודיינים בני הציבור הספרדי הנמנים על חסידי חב"ד.

במהלך המפגש נידונו בהרחבה נושאים בוערים שעל סדר היום לכלל ולפרט ולחסידות חב"ד בארץ במפעל השליחות וברשימת הערים שממתינה לכהונת רבנים חדשים.

הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי פתח בדבריו ואמר "אני כאן בראש ובראשונה מצד הכרת הטוב. הרב אריה דרעי פעל ועזר לנו מאוד בהקמת המקווה בקרית מלאכי" הוא הוסיף ואמר "החובה שלנו היא לעשות שכל הקהל של השומעים, יצביע לחיזוק התורה בלבד ולא לשום מקום אחר. יש לפעול למען הרשימה החרדית ביותר ולהביע הכרת הטוב לש"ס שפועלת יומם ולילה בלי די להגדיל תורה ולהאדירה ולקרב רחוקים לחיי אמונה ומסורת".

הרב שמעון אליטוב פירט בהתרגשות על הקשר רב השנים עם מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, וסיפר כיצד דאג הרבי מליובאוויטש שיקבלו את פניו של מרן בכל מקום שיגיע באמצעות השליח המפורסם הרב גליק והשלוחים בעולם כולו. הוא ציין כי "למסירות של הרב דרעי אין גבולות" וקרא להשפיע על העם לפעול למען התנועות החרדיות ובהם המפעלים הגדולים התורניים של מפלגת ש"ס שתרחיב גבולה בעשיה המפוארת.

הרב אליטוב הוסיף שחסידי חב״ד צריכים לתמוך ברשימות החרדיות בלבד כמצוות הרבי ואף טבעי הדבר שבני עדות המזרח יתמכו ויחזקו את ש״ס שעומדת לימין חב״ד בכל מעשי הקירוב בשדה השליחות.

הרב אליעזר מזרחי איש שלימות הארץ הדגיש ואמר כי חב"ד שמחה לשמוע על היותו של השר הרב דרעי מחויב לעמוד על גדרי ארץ ישראל השלימה וחיזוק כל ענייני פיקוח נפש לפי שיטת הרבי בכל הפרטים.

בדברים של דרעי הוא סקר את שיתוף הפעולה בכל רחבי הארץ בין נציגי ש״ס לבתי חב״ד שבכל עיר ועיר, וציין על פעולות שחלקם ידועים וחלקם עלומים בכל נושאים שהם ציפור נפשו של ציבור שומרי התורה והמצוות, ובנושאים של חסידות חב"ד בפרט כשהוא מציין כי הנחה תדיר חברי הכנסת והנציגים ברשויות המקומיות לסייע לשליחי חב"ד בכל פניותיהם.

הוא הוסיף על העמידה האיתנה של ש"ס בענייני העקרונות של שלמות העם, התורה והארץ וללכת עד הסוף ללא פשרות בחיבור תמידי.

עוד הוסיף "הציבור רוצה ממשלה ימנית ואת חיזוק עולם התורה, ולכן כאשר מצביעים ש"ס מקבלים למעשה את שתיהם".

את הדיון סיכם בצלאל מזרחי וסיפר לכל הרבנים על כל שיתופי הפעולה בחיזוק היהדות והתורה בכל רחבי הארץ.

את האירוע הנחה בטוב טעם הרב שמעון אלמליח רב העיר עתלית, שהרחיב בכל העניינים שעדיין צריכים תיקון ופירט את התוכניות לעתיד בעזרת השם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום