ריקלין תובע את כסיף: קרא לי "חלאה נאצי"

העיתונאי תובע את המתמודד לכנסת מטעם מפלגת חד"ש על סכום של 140,000 ש"ח. "אין דבר יותר מתועב מלקרוא ליהודי נאצי", אומר ריקלין. כסיף בתגובה: "תביעה קנטרנית"

חדשות בארץ 20.3.2019 | 15:24

אמיר לוי, פלאש 90

העיתונאי שמעון ריקלין, הגיש תביעה לבית משפט נגד עופר כסיף, מועמד מפלגת חד"ש לכנסת, אותו הוא תובע על סכום של 140,000 ש"ח.

העילה לתביעה: ציוץ בו כינה כסיף את ריקלין "חלאה נאצי". למרות שהציוץ נכתב כבר לפני חצי שנה, ריקלין הסביר שרק לפני שבועיים הסבו את תשומת ליבו, והוא החליט להגיש תביעה.

ריקלין צייץ בעקבות סבב הסלמה בעזה: "במיוחד עכשיו הגיע הזמן להפסיק לאחל שקט בדרום. אם הם ממשיכים לירות עלינו צריך לאחל להם חורבן והרס. שיראו שבעל הבית השתגע. שפעם אחת הם אלו שבאמת שיתחננו לשקט". בתגובה כתב לו כסיף: "חלאה נאצי שכמוך. מאחל לך ולחבורת הזבלים שלך הרס וחורבן. טינופת".

לאתר סרוגים הסביר ריקלין: "הגיע זמן להפסיק עם זה, יותר מידי זמן אנשים מהשמאל קוראים לאנשים מהימין נאצים, חלאות נאציות, היטלר וכל הדברים שקשורים לשואה".

"אני חושב שיכול להיות פה ויכוח מאוד נוקב אבל אסור להשתמש במושגים האלה, לא מהצד הזה ולא מהצד הזה ובגלל השחוק הישראלי אוסר את זה, אז אני משתמש בזכותי החוקית כדי לנסות למנוע ולהשפיע שהנושא הזה ירד מסדר היום. כי אין דבר יותר מתועב מלקרוא ליהודי נאצי".

כסיף מסר בתגובה כי זו "תביעה קנטרנית שכל מטרתה סתימת פיות, שבשוליה גם רצון "לדפוק קופה". ריקלין וחבר מרעיו – תועמלני הימין הגזעני המתחזים לעיתונאים – לא מפחידים אותי או את חברי למאבק. נמשיך בדרכנו למען דמוקרטיה, שלום צודק ושוויון על אפם וחמתם של הריקלינים".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום