חסידות צאנז העניקה משלוח מנות לרון קובי

"מה יהיה עם המן הרשע", תמה ראש העיר טבריה באוזני חסידי צאנז שהגיעו ללשכתו עם משלוח מנות • קובי התרגש והזמין את הציבור לשמוע מגילה בבית הכנסת צאנז

חדשות בארץ 20.3.2019 | 15:07

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה | נתי שוחט, פלאש 90

הפתעה בלשכת ראש העיר טבריה: מנכ"ל מוסדות צאנז בעיר, הרב משה אהרן כהנא הגיע בשעה האחרונה (רביעי) ללשכתו של רון קובי, והעניק לו משלוח מנות.

על יחסיו של ראש עיריית טבריה רון קובי עם החרדים אין צורך לספר לגולשי 'כיכר השבת' שהספיקו לקרוא כאן על מלחמתו של ראש העיר למען פתיחת עסקים בשבת ונגד התחרדות העיר, אך נדמה כי להפתעה כזו רון קובי לא ציפה.

בהקדשה שצורפה למשלוח המנות נכתב: "ברגשות הוקרה ובלב הומה מהערכה, משגרים אנו בזאת משלוח מנות איש לרעהו, לידידנו הנכבד איש חזון ומעש אשר רבים וטובים נעזרים על ידו מר רון קובי ראש עיריית טבריה, שא ברכת שמים להצלחה מרובה, בכל אשר תפנה".

קובי התרגש לקבלת משלוח המנות מראשי חסידות צאנז בעיר, קהילה המונה עשרות משפחות המתגוררות בקריה החדשה של צאנז בטבריה.

ראש העיר קיבל את המשלוח מנות ואמר "זה מה שנקרא 'שלא תלויה בדבר', כאשר כמובן, גם את האירוע הזה הוא לא שוכח לשדר לעוקביו ברשת.

רון קובי התעניין מתי קריאת המגילה מחר בצאנז, והזמין את הציבור לבוא לשמוע מגילה בבית כנסת צאנז. כאשר ראש העיר התעניין 'מה עם המן הרשע' ענו לו החסידים: זה כבר התפקיד שלך...

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום