בית הדין לעבודה דחה את בקשת העובדים - הנהלת הרכבת תוכל להפעיל את לוח הזמנים החדש

לוח הזמנים החדש, שאמור להיות מופעל בסוף השבוע הבא מוסיף לשירות 126 רכבות בשבוע; קו נתב"ג-ירושלים יתוגבר • כאמור, ועד העובדים עתר לבית הדין בשבוע שעבר בטענה כי סידור העבודה שלה מטיל על הנהגים עומס רב, אך השופטת אסנת רובוביץ-ברכש דחתה את הבקשה

רכב ותחבורה 18.3.2019 | 16:49

הדס פרוש, פלאש 90

בית הדין לעבודה בת"א הודיע היום (ב') כי הוא דוחה את בקשת העובדים לשנות את סידור העבודה ברכבת, והחברה תוכל להפעיל את לוח הזמנים שלה כמתוכנן. ועד העובדים עתר לבית הדין בשבוע שעבר בטענה כי ההנהלה לא מכבדת החלטה קודמת של הבית הדין וסידור העבודה שלה מטיל על הנהגים עומס רב, אך השופטת אסנת רובוביץ-ברכש דחתה את הבקשה.

לוח הזמנים החדש, שאמור להיות מופעל בסוף השבוע הבא (החל מ-29.3) מוסיף לשירות 126 רכבות בשבוע.

השינויים בלו"ז החדש כוללים החזרה של שירות מלא למודיעין, נתב"ג ויישובי הדרום, כמו גם הרחבת שעות הפעילות בקו המהיר לירושלים.

עוד יכלול הלוח עצירות בתחנות מודיעין של קו נהריה-נתב"ג, רכבות מבאר שבע ייסעו עד הרצליה, במקום עד לוד והרכבות מאשקלון יגיעו לתחנת ת"א-ההגנה במקום ללוד. הרכבת תפעיל שמונה רכבות חדשות ביממה, וסך הכל כ-579 רכבות ביממה.

הקו המהיר נתב"ג-ירושלים יפעל מעתה עד 21:30 בכל יום, במקום עד 19:30, בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון. במוצ"ש יופעלו חמש רכבות נוספות בקו, בתדירות של רכבת בשעה לכל כיוון. כך יגדלו מספר הרכבות המופעלות בשבת מדיי יום מ-54 ל-62. במהלך השנה הקרובה תסתיים הנחת תשתית לרכבות חשמליות על המסילה לתחנת ת"א-ההגנה, והרכבות יסיעו ברציפות ממנה לירושלים ובחזרה. בנוסף, הרכבת תחנוך תחנה חדשה, 69 במספר, במזכרת בתיה.

עוד לפני הפעלת לוח הזמנים החדש, תופסק ביום שלישי תנועת הרכבות בין לוד לת"א-ההגנה בשל עבודות תשתית.

הרכבות בקווים בית שמש-נתניה; אשקלון-נתניה; רחובות-בנימינה; באר שבע-כרמיאל - תחלנה ותסיימנה את נסיעתן מדרום בתחנת לוד, ומצפון בתחנת תל אביב ההגנה. הרכבת תפעיל מערך הסעות בחינם בין תחנת לוד לתחנות ת"א ההגנה וסבידור-מרכז, בתדירות של שניים בשעה בכל כיוון.

קו הנגב המערבי (באר שבע-רעננה) וכן קו מודיעין מרכז-נתב"ג-נהריה יופעלו כסדרם.

מסלולן של הרכבות בקו באר שבע-הרצליה ישתנה במהלך ימי העבודות, בשני הכיוונים והן תסענה במסלול עוקף ת"א, דרך תחנות בני ברק ופתח תקווה. כמו כן, במהלך ימי העבודות יחולו שינויים בזמני היציאה של הרכבות בקו זה.

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום