טבע חוזרת לחלק בונוסים, מנהל התפעול המקומי יוחלף בבכיר זר

את דוד לוסטיג, שכיהן כמנהל בכיר לתפעול אסיה וישראל ותחום המשאפים, יחליף ד"ר מיראן דנאץ' השוויצרי-קרואטי, סמנכ"ל בכיר בתפעול הגלובלי של טבע עובדי טבע יקבלו בונוסים בגין עמידה ביעדים לשנת 2018

כלכלי 18.3.2019 | 14:42

 

יונתן זינדל, פלאש 90

שורה של שינויים בעמדות ניהול בחברת התרופות טבע, במסגרת מה שמוגדר כשינויים ארגוניים בהנהלת התפעול בישראל ובאזור אסיה. דוד לוסטיג, מנהל בכיר לתפעול אסיה וישראל ותחום המשאפים, פרש לאחר 25 שנה בחברה. לוסטיג היה זה שייצג את עמדת טבע בדיונים בוועדות בכנסת במהלך הליכי הפיטורים הגדולים שביצעה החברה ב-2017. כך למשל, בדיון על פיטורים באתרי כפר סבא ורמת חובב, אמר לוסטיג בקיץ 2017 כי "טבע במשבר אולי העמוק והקשה בתולדותיה... טבע חברה ישראלית גלובלית וכך נמשיך לפעול". בדצמבר, כשהמנכ"ל קאר שולץ הציג את תוכנית ההתייעלות האגרסיבית, אמר לוסטיג בדיון בכנסת: "אנחנו נמצאים בפרק קשה ועצוב ומה שעומד על כף המאזניים זה להציל את החברה".

לאורך השנים שימש לוסטיג בין היתר כמנהל מפעל טבע כפר סבא וניהל את פעילות ייצור הטבליות הגלובלית. כעת עוזב לוסטיג במטרה "לחפש הזדמנויות ואתגרים חדשים מחוץ לטבע". מי שיחליף אותו הוא ד"ר מיראן דנאץ' השוויצרי-קרואטי, סמנכ"ל בכיר בתפעול הגלובלי באשכול מדינות מרכז ומערב אירופה, שניהל עד כה 6 אתרי ייצור שונים של טבע באירופה. דנאץ' ומשפחתו יעתיקו את מקום מושבם לישראל, ממנה הוא ימלא את תפקידו החדש.

שינוי נוסף נוגע לעמדת מנהל האתר בכפר סבא, שרק לאחרונה נחתם בו הסכם קיבוצי: יבגני ולדמן יעזוב את התפקיד אחרי כ-4 שנים ויקבל תפקיד אחר שטרם הוחלט מהו. ולדמן ידווח מעתה במישרין לדנאץ' וימלא תפקיד אחר בארגון, אשר יוכרז בהמשך. מחליפו יהיה נועם שמיר, ששימש כמנהל אתר טבע בירושלים - הכולל את מפעלי הטבליות והמשאפים. כזכור, טבע סוגרת את פעילותה בירושלים כחלק מתוכנית ההתייעלות. עד לסגירה הסופית בסוף השנה, ינהל עופר אקבילי את אתר הטבליות וסיוון רנון-כהן תנהל את אתר המשאפים בירושלים.

בתוך כך, כפי שהיה צפוי למעשה, עובדי טבע קיבלו הודעה על כך שיקבלו בונוסים בגין עמידה ביעדים לשנת 2018. כזכור, טבע שינתה את מדיניות הבונוסים שלה והחליטה כי עובדי החברה יקבלו בונוסים אך ורק אם החברה תעמוד ביעדים שנקבעו, שנוגעים לרווח הנקי למניה ותזרים המזומנים. כזכור, ב-2017 לא חולקו בונוסים לעובדים על רקע מצבה הפיננסי של החברה ואי עמידתה ביעדים אז.

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום