8 חודשים בכלא למנהל הקבוצה שנתן שוחד

שמונה חודשי מאסר בפועל נגזרו היום (חמישי) על אהרון ארצי, מנהל קבוצת תדמיר, בגלל מתן שוחד לראש מועצת מטה יהודה לשעבר

חדשות בארץ 14.3.2019 | 19:02

אילוסטרציה | דוברות המשטרה

‏בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום שמונה חודשי מאסר בפועל על אהרון ארצי, מנהל קבוצת תדמיר, בגין מתן שוחד לראש המועצה האזורית מטה יהודה לשעבר משה דדון ולאחיו - כדי שיסייעו לו לרכוש את מפעל תדמיר.

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום 8 חודשי מאסר בפועל על אהרון (רון) ארצי, מנהל קבוצת תדמיר, בגין מתן שוחד לראש המועצה משה דדון ולאחיו כדי שיסייעו לו לרכוש את מפעל "תדמיר", זאת לאחר הפעלת לחצים גדולים עליו מצד משה ואבי דדון שאם לא ישלם להם, יטרפדו את מהלך מכירת המפעל.

בנוסף גזר בית המשפט חילוט בשווי 450 אלף ש"ח לטובת אוצר המדינה, קנס בסך 450 אלף ש"ח ומאסר על תנאי. גזר הדין ניתן לאחר שהצדדים הגיעו להסדר ולהסכמה בעניין העונש.

משה דדון ואחיו אבי הורשעו באוקטובר 2018 במסגרת הסדר טיעון בכתב אישום שכלל גם פרשיה זו. בית המשפט גזר על ראש המועצה משה דדון 47 חודשי מאסר בפועל ועל אבי דדון 24 חודשי מאסר בפועל, וכן ענישה כלכלית משמעותית על שניהם שכללה קנסות גבוהים וחילוט משמעותי.

עו"ד רבקה אלקובי ועו"ד נתי בן חמו מפרקליטות ירושלים המנהלים את פרשת מטה יהודה ופרשת מגנזי: "גזר הדין משקף את הנסיבות המיוחדת של הנאשם כנותן שוחד ואת הנסיבות המיוחדות של המקרה. רשויות התביעה והאכיפה ימשיכו להלחם בכל גילוי שחיתות שלטונית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום