תאונה קשה בירושלים: הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס בארמון הנציב

כוחות הצלה שהגיעו לזירה, מצאו את הולך הרגל כשהוא לכוד מתחת לגלגלי האוטובוס. לאחר שחולץ, נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו. רופא מד"א מהזירה: "הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים"

חדשות בארץ 14.3.2019 | 15:38

הולך רגל כבן 80 נהרג היום (חמישי) כשאוטובוס פגע בו בעת שעמד בתחנת אוטובוס ברחוב עולי הגרדום שבארמון הנציב בירושלים. צוותי הצלה שנקראו למקום מצאו אותו כשהוא לכוד מתחת לאוטובוס. לאחר שחולץ, כוחות מד"א הבחינו שהוא ללא סימני חיים, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו.

רופא על אופנוע מד"א, ד"ר מיכאל הרמן סיפר על שהתרחש בזירה: "כשהגעתי למקום ראיתי גבר כבן 80 לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצעתי בדיקות רפואיות אבל לצערי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו במקום".

זירת התאונה, היום (צילום: מד"א)

בשבוע שעבר נהרג בן ארבע מירושלים מפגיעת משאית בשכונת בית חנינא בעיר. התאונה התרחשה בשעות הצהריים, צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הילד ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

אהרון אופנהיימר פרנדיק במד"א סיפר כי מדובר בתאונה קשה מאוד, "הילד שנפגע מהמשאית שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום