שמועות אכזריות: המשיכו להתפלל לרפואת יחיאל מבני ברק

בבית החולים מוסיף להיות קשה מצבו של יחיאל בן 25 מבני ברק שנפצע אתמול בתאונת אופנוע בשער הגיא, בו נהרג חברו ינון שלמה ז"ל

חרדים 13.3.2019 | 23:53

דוברות איחוד הצלה

בבית החולים תל השומר מאושפז במצב קשה הבחור יחיאל בן אורית, שנפצע באורח קשה בתאונת דרכים אתמול בין כביש 38 לכביש 1 סמוך לתחנת הדלק בשער הגיא.

בשעות האחרונות נפוצו שמועות אכזריות לפיהן הוא נפטר מפצעיו. מבית החולים נמסר כי מדובר בהודעה חסר שחר, וכי הפצוע מאושפז במצב קשה.

התאונה אירעה אמש (שלישי), כאשר יחיאל כבן 25 רכב על אופנוע והרכיב את חברו ינון שלמה, שניהם תושבי בני ברק. בסמוך לשער הגיא, האופנוע איבד שליטה והתהפך.

כתוצאה מכך, ינון שלמה ז"ל בן 18 מבני ברק נהרג במקום, והרוכב יחיאל נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים תל השומר, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

"בשול הימני ובמרחק של עשרות מטרים מהאופנוע סמוך למעקה הבטיחות במרחק של שכבו 2 הרוכבים כשהם סובלים מפגיעה רב מערכתית" סיפר חובש בכיר במד"א, דניאל שפיצר, "צעיר כבן 19 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני שהיה במרחק של כ 20 מטרים היה בהכרה מעורפלת וטופל בשטח פונה במהירות תוך כדי טיפול מציל חיים לבי"ח כשהוא בהכרה מעורפלת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום