"האחרון שניתן להטיל בו דופי": 'המודיע' במתקפה נגד רדיפת ליצמן

בעקבות הרדיפות בחודשים האחרונים נגד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, הבוקר יוצא עיתון 'המודיע' לראשונה במאמר תמיכה ארוך ומפורט, ובו הגנה מלאה וגיבוי מוחלט לסגן השר ליצמן • "יש מי שמיידים בליסטראות, אחרי מי שמוסרים נפשם בשליחותם".

פוליטי 13.3.2019 | 12:02

נועם רבקין פנטון, פלאש 90

על רקע הרדיפות מהם סובל בחודשים האחרונים סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. עיתון 'המודיע' שובר שתיקה ויוצא הבוקר במאמר תמיכה והגנה.

בחודשים האחרונים סובל סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ממתקפה תקשורתית ורדיפה כוללת, תוך הכפשת שמו וניצול ציני של הסיוע הרב שמעניקה לשכתו לפניות הציבור מכל שכבות העם וכפי שניתן לכך ביטוי גם אמש, כאשר באחד מכלי התקשורת נעשתה פנייה פיקטיבית לעוזריו של ליצמן שנענו לסייע במהירות שיא.

תחת הכותרת "הקב"ה ישלם שכרם" נכתב במאמר המערכת של העיתון "העיסוק בצרכי ציבור אינו מן המלאכות הקלות, ואינו מן הדברים המתאימים לכל אחד. העיסוק הזה דורש הרבה מאוד הקרבה, הן מהעוסק בצרכי ציבור והן מכל בני משפחתו הנלווים אליו".

כאן עובר המאמר לגופו של עניין וכותב "בעת הזו ניתן להיווכח כיצד יש מי שמיידים בליסטראות, אחרי מי שמוסרים נפשם בשליחותם".

בהמשך מפרט הכותב יותר "בימים אלו, לצערנו ולכאבנו, מוצאים עצמם אישי סגולה שהוכיחו עצמם לאורך שנים ארוכות במסירות של ממש בפעילות חסד, עזרה והטבה עם עשרות אלפי אזרחים במדינת ישראל, ללא הבדל – נרדפים".

העיתון משבח את פועלם של אנשי לשכת ליצמן לכל אדם "כל מי שהגיע אליהם נענה ברצון לסייע. כל פונה, גם מי שעניינו לא הוסדר, הרגיש שמנסים לעזור לו, לסייע. לגמול טוב. השירות שלהם היה בעצם כפול, משום שהם היו חלון ראווה נעים ומכבד, לשרות הציבורי הרשמי שאותו הם ייצגו. הם היו כתובת מופת, שפגשו בה, לרוב, מי שאכן דחקה עליהם השעה.

"כך במגוון רחב של נושאים, כך גם בנושא הבריאות, שהוא קרוב ומעיק לכל מי שמוצא את עצמו בסד האילוצים הכרוך בזה. אם אלו חולים בעצמם, או אם בני משפחותיהם המבקשים להיעזר ולהסתייע. נציגי הציבור של אגודת ישראל, המה ועוזריהם, במודע ובכוונה תחילה ובקבלה טובה, הוכיחו את עצמם כמי שעומדים לרשות הציבור על כל גווניו כדי לסייע.

"הם האחרונים שניתן להטיל בהם דופי, הם הראשונים לקבל מכלל הציבור הרחב וציבור שולחיהם בפרט גיבוי מלא ברכת חזק ואמץ עידוד וחיזוק" מסכם המאמר ומאחל "אין ספק שהקב"ה ישלם שכרם ויסיר מהם כל צרה וצוקה כל עגמת נפש וכל דבר הכפשה ואך טוב וחסד ירדפום כל הימים".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום