אתיופיה: מטוס עם 157 נוסעים שהיה בדרכו לקניה התרסק, אין ניצולים

מטוס חדיש של בואינג של חברת "אתיופיה אירליינס" נעלם מהמכ"ם שש דקות אחרי שהמריא מאדיס אבבה לניירובי. סיבת התאונה אינה ידועה. "מביעים תנחומים עמוקים בפני המשפחות". לפי התקשורת במדינה, איש לא שרד

חדשות בעולם 10.3.2019 | 10:28

Ethiopian Airlines, יח"צ

מטוס נוסעים של חברת "אתיופיאן איירליינס" שהיה בדרכו לקניה התרסק היום (ראשון) ויש חשש לחייהם של הנוסעים - כך מסרו הרשויות באתיופיה. על המטוס, שהתרסק בשעה 8:44 לפי שעון מקומי אחרי שיצא מנמל התעופה באדיס אבבה, היו 149 נוסעים ועוד שמונה אנשי צוות. סיבת התאונה אינה ידועה. לפי משרד החוץ, הקונסולים באדיס אבבה ובניירובי בודקים אם היו ישראלים על הטיסה.

דובר מטעם החברה הלאומית של אתיופיה אמר כי טיסת ET 302 התרסקה בסמוך לעיירה בישופטו, כ-62 ק"מ מדרום-מזרח לבירה. הוא אישר כי המטוס, שנעלם ממסכי המכ"ם שש דקות אחרי ההמראה, היה מהדגם החדיש של בואינג, 737-800 MAX. בחברה אמרו כי מתנהל מבצע חיפוש והצלה, וכי אין להם מידע לגבי ניצולים או קורבנות.

לפי האתר השבדי flightradar24, העוקב אחרי טיסות, המהירות שבה המריא המטוס הייתה לא יציבה. 

ממשלת אתיופיה הביעה את תנחומיה למשפחות הנוסעים. "לשכת ראש הממשלה, בשם ממשלת והעם של אתיופיה, רוצה להביע את תנחומיו העמוקים ביותר למשפחות שאיבדו את יקיריהן בטיסת 'אתיופיאן איירליינס' של מטוס בואינג 737 שהייתה בטיסה בדרכה לניירובי, קניה, הבוקר", נמסר מלשכת ראש הממשלה של אתיופיה, אביי אחמד.

אתיופיאן איירליינס, שבבעלות הממשלה, מכנה את עצמה חברת התעופה הגדולה ביותר של אפריקה ויש לה שאיפות להפוך לשער הכניסה ליבשת. ההתרסקות הקטלנית האחרונה של החברה הייתה ב-2010, כשכל 90 נוסעים נהרגו דקות אחרי ההמראה מביירות.


וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום