מפתיע: ראש העיר הדתי שתומך בקובי - "צריך שר פנים מהליכוד"

בכינוס 'מוני אקספו' של השלטון המקומי שהתקיים השבוע בגני התערוכה, התייצב ראש עיריית לוד יאיר רביבו לצידו של ראש עיריית טבריה רון קובי הפועל לחילול השבת בעירו והתוודה כי הוא תומך ועוקב אדוק בקובי • "אני מקווה מאוד ששר הפנים הבא יהיה מהליכוד ולא מש"ס"

חדשות בארץ 1.3.2019 | 07:21

ארכיון | יוסי זליגר, פלאש 90

הדיווח הבא מפתיע מאוד, ולא בגלל רון קובי המופיע בו, אלא ראש העיר הדתי של לוד שמביע בסרטון שפורסם תמיכה בלתי מסויגת בקובי, שפוגע בכל היקר והקדוש ליהדות בטבריה.

בכינוס 'מוני אקספו' של השלטון המקומי שהתקיים השבוע בגני התערוכה, התייצב ראש עיריית לוד, יאיר רביבו לצידו של ראש עיריית טבריה רון קובי והתוודה כי הוא מגדולי תומכיו ואף עוקב באדיקות אחרי הסרטונים הרבים אותם מפרסם קובי.

לדברי רביבו, "בסוף טבריה תעלה על דרך המלך, אני מקווה מאוד ששר הפנים הבא יהיה מהליכוד ולא משם, זה התקווה שלנו. שר הפנים חייב להיות מהליכוד, אמרתי את זה לשרים, זה תפקיד חשוב כמו משרד החינוך".

קובי מצידו, הודה לרביבו על התמיכה ואמר כי, "אם ביבי רוצה לנצח עם 35 - 40 מנדטים הוא צריך להכריז שתפקיד שר הפנים וכן התיקים החושבים יישארו בליכוד, שר הפנים הוא ראש הממשלה של התושבים כי הוא מחליט ומשפיע על חיי היום יום של התושבים".

נציין כי בש"ס יופתעו לגלות את גילוי התמיכה של של רביבו בקובי, שכן, הם תמכו בו בבחירות לראשות העיר ובנוסף, רק לפני כחודש חתם שר הפנים על צו ארנונה, המניב כ-23 מיליון שקלים לטובת העיר לוד המגיעים משדה התעופה הסמוך.

מאידך, לאור תמהיל התושבים בעיר לוד ולאור קליטתם העתידית של אלפי משפחות חרדיות לשכונת אחיסמך בעיר. תמיכה מובהקת שכזאת ברון קובי מצד יאיר רביבו היא שערורייה העלולה להעיד על היחס העתידי לתושביה החרדים של העיר.

נציין כי הדבר לא מפתיע כאשר בסוך השבוע החולף נצפה רביבו בין אנשי הכוורת של יו"ר יחד אלי ישי שניסה לתווך בינו לבני ראשי 'הבית היהודי' כזכור, ללא הצלחה.  רביבו ליווה את ישי במהלך ערב הגשת הרשימות לכנסת ה - 21.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום