"תוכנית טראמפ - עלולה להפיל את נתניהו"

חשש כבד בימין בעקבות תוכנית השלום שיוזם הנשיא טראמפ | יוסי דגן: "ממשלה שתקבל תוכנית הפרדה של גושים - תיפול. גושים - הם ביטוי יחצני שמשמעותו עקירה של 90% מהשטח וגירוש מאות אלפי מתיישבים ודבר כזה יפיל כל ממשלה"

מדיני 25.2.2019 | 19:26

הדס פרוש, פלאש 90

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, יוצא הערב באופן חריף כנגד התוכנית המדינית של טראמפ, שעל פי ג'ארד קושניר תכלול גם "שרטוט גבולות".

דגן אמר הערב: "כל נסיון לייצר מפת נסיגה ביהודה ושומרון, בדמות גושים / לא גושים, תביא להפלת הממשלה. ממשלה לאומית לא תתקיים על בסיס תוכנית של נסיגה מ 90% משטחי יהודה ושומרון".

עוד הוסיף דגן: "הגושים הינם פיקציה של משרדי יחסי ציבור, כאשר הגושים למעשה   ההיסטורים והחשובים לעם ישראל, רוב ההרים והישובים השולטים בטחונית על השטח, ולמעלה מ 200,000 מתיישבים נמצאים מחוץ למה שמכונה גושים.

ראש המועצה תקף, "הציבור בישראל מתנגד לכך. העם לא ייתן להקים מדינה פלסטינית, ולא יתן לעקור 200 אלף מתיישבים. העם לא יתן להקפיא את החיים והבניה של מאות אלפי אזרחים ביו"ש".

לדבריו, "כל נסיון להציג בצורה כזו או אחרת חלוקה של השטח לא תתקיים, ותביא להפלת הממשלה. אני סמוך ובטוח שראש הממשלה לא יתן את ידו לדבר כזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום