קמפיין מדיני: "סיכוי גבוה שנתניהו וטראמפ ייפגשו לפני הבחירות"

לטענת גורם בכיר בבית הלבן, תאריך היעד לפגישה הוא שבועיים לפני הבחירות בישראל - במקביל לועידת איפא"ק. הבוקר הזהיר השר בנט כי נתניהו מתואם עם טראמפ באשר לתכניתו המדינית של האחרון שתוצג מיד לאחר הבחירות

מדיני 24.2.2019 | 15:22

ארכיון | לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להיפגש עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בבית הלבן שבועיים לפני הבחירות בישראל – כך מאשר בצהרים גורם מדיני בכיר.

לדברי הגורם, הפגישה המיועדת – שטרם נקבעה באופן סופי – אמורה להתקיים במקביל לועידת איפא"ק אליה יוזמן רה"מ כנואם מרכזי. יצוין כי בועידה צפויים להשתתף גם גנץ ולפיד, אולם נוכחותם תהיה שולית בהרבה ביחס לנתניהו.

כך או אחרת, נאום של רה"מ בפני ועידת איפא"ק, ועל אחת כמה וכמה פגישה עם הנשיא טראמפ, אלו נכסי קמפיין יקרי ערך מבחינתו של נתניהו והוא צפוי לעשות בהם שימוש מקסימלי.

כזכור, יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, הזהיר הבוקר: "ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה לתכנית הקמת המדינה הפלסטינית מיד לאחר הבחירות". לטענת בנט, "הם מתואמים שלא להציג את התכנית לפני הבחירות על מנת שלא להקשות על נתניהו, אבל ביממה או שתיים שלאחר הבחירות תוצג התכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, וחלוקת ירושלים".

"לפיד וגנץ ייכנסו לממשלה כממשלת שלום לאומית. הדרך היחידה לעצור את זה היא עם 'ימין חדש' חזק ואמיתי".

בליכוד מכחישים בתוקף את הדברים ומכנים אותם "קשקוש". בתגובה שפרסמה המפלגה לדברים של בנט נאמר: "קשקוש מוחלט שאין לו שום קשר למציאות. אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין בראשותו".

נתניהו עצמו התייחס לדברים בסיום ישיבת הממשלה ואמר: "טבעי שבנט לחוץ וקצת התבלבל. הבחירות עושות כל מיני דברים למפלגות קטנות".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום