בהגשת הרשימה: שינויים ברשימת ש"ס, משה ארבל -מקום שביעי

ברגע האחרון: שינויים ברשימת ש"ס לכנסת. ראש מטה השר דרעי, משה ארבל, שובץ ברגע האחרון למקום השביעי במקומו של ינון אזולאי שנדחק מקום אחד קדימה • בדקות האחרונות נעשה משאל טלפוני מהיר בין חברי ה'מועצת', שאישרו פה אחד את השינויים ברשימה.

פוליטי 22.2.2019 | 00:26

יונתן זינדל, פלאש 90

ברגע האחרון: שינויים ברשימת ש"ס לכנסת. ראש מטה השר דרעי, משה ארבל שובץ ברגע האחרון למקום השביעי במקומו של ינון אזולאי שנדחק מקום אחד קדימה. בדקות האחרונות נעשה משאל טלפוני מהיר בין חברי המועצת, שאישרו פה אחד את שיבוצו של ארבל במקום השביעי ברשימה.

תנועת ש״ס בהודעה: כצעד בונה אמון ומתוך רצון טוב, החליטה תנועת ש״ס בהתייעצות עם מועצת חכמי התורה להקדים את מיקומו של משה ארבל שהיה מבאי ביתו של הגר״מ מאזוז למקום ה-7 ברשימה, בנוסף לנציג התנועה יוסף טייב.

"תנועת ש״ס החליטה להגיש אחרונה את הרשימה לכנסת מתוך נסיון אחרון למצות כל אפשרות לשלום מוחלט בציבור הספרדי התורני והתקווה היא כי צעדים בוני אמון אלו יסייעו לכך."

רשימת ש״ס העדכנית הוגשה כעת לוועדת הבחירות לפי הסדר: העשירייה הראשונה: השר דרעי, יצחק כהן, משולם נהרי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, משה ארבל, ינון אזולאי, משה אבוטבול ואוריאל בוסו

העשירייה השנייה: שלומי דאהן, נהוראי לחיאני, יעקב זכריהו, נתי חייק, יוסף טייב, יעקב צדקה, יוני משריקי, ליאור שאער, טל מתתיהו ובני אלחרר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום