הנהג: ילד בן 5, שישב על ברכי אחיו בן ה-15

השוטרים שעצרו רכב חשוד בכפר בדואי, הופתעו לגלות כי ילד בן 15 החליט ללמד את אחיו, בן 5, כיצד לנהוג: הוא הושיב אותו על ברכיו - ויצא לסיבוב ברחובות זרזיר

חדשות בארץ 21.2.2019 | 11:59

דוברות המשטרה

לאחר שעצרו רכב שעורר את חשדם, נדהמו שוטרי משטרת ישראל שפעלו בכפר זרזיר באכיפת עבירות תנועה לגלות מי הנהג: ילד בן 5, שעל מנת להגיע לגובה ההגה, ישב על ברכי אחיו בן ה-15.

בדיקת השוטרים גילתה כי הילד הגדול יותר, הרגיל לנהוג ברכב המשפחתי, החליט ללמד את אחיו הקטן כיצד לנהוג, ולכן הושיב אותו על ברכיו ואיפשר לו "לנווט" את הרכב ברחובות הכפר.

השוטרים זימנו למקום את הורי הקטינים, רכב המשפחה הושבת לשלושים ימים והקטין הוזמן עם אימו לבית המשפט.

את הרכב החשוד עצרו השוטרים במסגרת מאבק בנהיגה מסוכנת ברחבי מחוז צפון, כחלק ממבצע כנגד נהגים הנוהגים בשכרות, נהגים משתוללים או נהגים שנוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל והם מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרכים ופוגעים באיכות החיים של התושבים.

"משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים, באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת, תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים - זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק, וכדי להפוך את התנועה ביישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל", נמסר מדוברות המשטרה.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום