הסנאטור היהודי יתמודד שוב על הנשיאות

למרות שהפסיד בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית להילארי קלינטון שהפסידה במירוץ לנשיאות, ברני סנדרס הודיע היום רשמית על כוונתו להתמודד שוב לנשיאות ארה"ב

חדשות בעולם 19.2.2019 | 14:04

מתוך דף הפייסבוק הרשמי

ברני סנדרס, הסנאטור היהודי הוותיק מהמפלגה הדמוקרטית, הודיע היום (שלישי) על כוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית, שיתקיימו בשנת 2020.

סנדרס, כיום בן 77, מכהן כסנאטור מטעם מדינת ורמונט, ואת ההודעה על התמודדותו העניק היום במהלך ראיון רדיופוני, כשהוא מוסיף, כי סרטון רשמי על התמודדותו, יפורסם בהמשך היום.

בפריימריז במפלגה הדמוקרטית לפני הבחירות האחרונות, התמודד סנדרס על תפקיד מועמד המפלגה לנשיאות, אך הפסיד להילארי קלינטון, שהפסידה בבחירות הכלליות את הנשיאות לדונלד טראמפ. סנדרס ידוע בדעותיו השמאלניות כלכלית בצורה קיצונית כמו גם הביקורת שלו כנגד ישראל ועמדותיו בנוגע ל'שתי מדינות לשני עמים' ונגד ביטול הסכם הגרעין עם איראן.

בראיון שהעניק לאחרונה אמר סנדרס כי לדעתו המשימה החשובה ביותר שניצבת כעת בפני המפלגה הדמוקרטית היא להפיל את טראמפ מהנשיאות., כאשר לדבריו, "השאלה מי יהיה הנשיא שיכהן תחתיו פחות חשובה בשלב זה".

שורה של אנשים מוכרים בציבוריות האמריקאית כבר הודיעו בשלב זה על הצטרפותם למירוץ הפנימי במפלגה הדמוקרטית בתקווה להיות מועמדם לנשיאות ארה"ב, בבחירות הבאות.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום