חשש משיבושים בתנועת הרכבות: עשרה נהגי קטר הודיעו על מחלה

הסיבה להצהרתם של הנהגים טרם ידועה ובהנהלת הרכבת פתחו במאמצים למנוע ביטולים במהלך היום. מוועד העובדים נמסר כי לנהגים "אין חסינות ממחלות" וכי "לא מדובר על צעד ארגוני", אף על פי שבחברה קיימים שלושה סכסוכי עבודה פעילים. רכבת ישראל: "נכון לעכשיו אין שיבושים"

רכב ותחבורה 20.2.2019 | 01:01

כעשרה נהגי קטר הודיעו אמש (שלישי) כי "חלו" ולא יוכלו להתייצב היום לעבודתם. הסיבה להצהרתם טרם ידוע, ובינתיים בהנהלת רכבת ישראל עושים הלילה מאמצים למנוע ביטולים ושיבושים בתנועת הרכבות בבוקר. במסגרת זאת, הופעלו כל הכוננים ונהגי הגיבוי. מרכבת ישראל נמסר לוואלה! NEWS כי "נכון לעכשיו אין שיבושים בתנועת הרכבות".

"נהגי הרכבת הם בני אדם, וגם הם עשויים לחלות - אין להם חסינות ממחלות. לא מדובר על צעד ארגוני", אמרו בוועד העובדים. גורם בוועד ביקש להזכיר כי ברכבת ישראל ישנם שלושה סכסוכי עבודה פעילים: בחטיבת הנוסעים, תשתיות ובמקצועות הטכנו-לוגיסטיים וחשמול. לדבריו, "כבר מספר חודשים שוועד העובדים נוקט בצעדים ארגוניים פנימיים כדי לא לפגוע בנוסעים".

"נכון לעכשיו אין שיבושים בתנועת הרכבות" (צילום: דוברות רכבת ישראל)

הודעתם של נהגי הקטר מגיעה על רקע שיבושים בהיקף נרחב המתרחשים כל העת ברכבת ישראל בשל תקלות. רק בשבוע שעבר רכבת שיצאה מתחנת מודיעין לכיוון צפון נעצרה סמוך לגנות, דרומית לתל אביב, בשל תקלה שהתגלתה בקטר. בעקבות כך, רכבת ייעודית התחברה לרכבת התקולה ופינתה אותה לתחנת ההגנה בתל אביב.

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום