ההרוגים בתאונה: יוסף עמיחי ואורי מנדל ז"ל

בתאונת הדרכים הבוקר ליד עלי, נהרגו שני נוסעים, תושבי עפרה. הלוויותיהם ייצאו היום בשעות הצהריים. בתאונה נפצע קשה אלדן תורג'מן, המתגורר אף הוא בעפרה

חדשות בארץ 19.2.2019 | 13:33

דוברות מד"א

היישוב עפרה באבל: יוסף עמיחי ואורי מנדל, תושבי היישוב, הם ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הבוקר (שלישי) בכביש 60 סמוך ליישוב עלי.

בתאונה נפצע באופן בינוני עד קשה אלדן תורג'מן, המתגורר אף הוא ביישוב עפרה.

הלוויתו של יוסף עמיחי ז"ל תצא בשעה 16:00 מבית הכנסת המרכזי לבית העלמין בעפרה. הלוויתו של אורי מנדל ז"ל תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין החדש 'פרדס חיים' בכפר סבא.

בהודעת המועצה האזורית מטה בנימין נכתב, כי המועצה "כואבת יחד עם היישוב עפרה את מותם הנורא בתאונת הדרכים הקשה הבוקר של שניים מתושבי היישוב, ושולחת איחולי החלמה מהירה לפצוע גם הוא בן עפרה".

במועצה ביקשו לנקוט בצעדים מעשיים, על מנת למנוע את התאונה הקטלנית הבאה. "כביש 60 הוא כביש אדום, שגובה מחיר יקר מדי שבוע של יהודים וערבים כאחד. צריך להפוך אותו לכביש דו מסלולי עם גדר הפרדה בדיוק כמו כל כביש בין עירוני בארץ.

"הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח אחריות ותמנע את המוות הנוראי והמיותר הזה", נכתב עוד בהודעה. עוד עדכנו כי "ראש המועצה והצוותים המקצועיים נמצאים משעות הבוקר בעפרה, מסייעים ליישוב ומלווים את המשפחות".

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א אליהו בן חמו ופאראמדיק מד"א דוד ברוכי סיפרו: "מדובר בתאונה חזיתית קשה ומזעזעת, כשהכגעו למקום ראינו רכב פרטי ומשאית מעוכים, ברכב הפרטי הנהג כבן 30 והנוסע שלצידו שנלכד, היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שביצענו בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם.

"נוסע שישב במושב האחורי היה בהכרה וסבל מפגיעות בבטן ובגפיים ונהג המשאית כבן 30 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות, יחד עם כוח רפואה של צהל הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים במצב קשה ובינוני".

אבישי מנחם מנטו, חובש באיחוד הצלה, דווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותם של שני צעירים ששהו ברכב הפרטי. כמו כן נהג המשאית ונוסע נוסף ששהה ברכב פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופות ההרוגים מהרכב הפרטי".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום