עוקץ המתדלקים של נהגי העיר החרדית

הנהגים שתדלקו – ונעקצו • תלונות רבות על עקיצות בתחנת הדלק של סונול בצומת שילת • למרבה הבושה: העקיצות מתרחשות גם בתשלום באשראי וגם בתשלום במזומן • תגובת הזכיין: "ככל שיש אירועים כאלה הם מטופלים ביד קשה" • ואיך ניתן למנוע מקרים כאלה?

כלכלי 18.2.2019 | 12:30

אילוסטרציה | אביר סולטן, פלאש 90

מתי יצא לכם לתדלק בצומת שילת לאחרונה? אם כן כדאי שתבדקו את החשבוניות שברשותכם, זאת בהנחה ואכן יש לכם אותה עדיין ברשותכם. אתמול (ראשון) פרסם 'ישראל היום' כי נהגים רבים שתידלקו את רכבם בתחנת הדלק של סונול בצומת שילת, התלוננו כי המתדלקים גובים מכרטיס האשראי שלהם יותר מכפי שתדלקו בפועל.

הטענות על חיובים מופרזים בתחנת הדלק של סונול בצומת שילת הן רבות מאוד. לקוחה אחת סיפרה כי ביקשה לתדלק בסכום של 50 שקלים. אך המתדלק הפסיק את התדלוק באמצעו, זאת בטענה ש'המיכל מלא'. למרות זאת היא חויבה בכל הסכום.

במקרים רבים אחרים, המתדלקים פשוט לא הביאו את הקבלה לבעלי הרכבים, שנחרדו לראות חיובים מופרזים רק בסוף החודש, אלא שאז רובם כבר לא הצליחו לבטלם. במקרים אחרים נלקחו פרטי אשראי מלאים מלקוחות. גם לאחר התשלום, דבר שמעלה סימני שאלה רבים בנוגע לצורך בכך.

מקרה נוסף, גם הוא מבית היוצר של סונול בשילת, היה כאשר הגיע לקוח לתחנה ונאמר לו כי באם לא ימלא שמן מנוע באופן מיידי, הרי שהרכב עלול להישרף. הלקוח התמים מיהר למלא את השמן, והתשלום על כך נגבה ממנו במזומן, זאת למרות בקשתו לשלם באשראי.

על פי העדויות, אין מדובר במקרים בודדים. על אופן הניהול של תחנת הדלק הצטברו לא פעם ולא פעמים תלונות רבות שרובן ככולן נוגעות לחיובים בלתי מוצדקים שנגבו ע"י עובדי תחנת הדלק. יצוין, כי בין המתלוננים הרבים, גם לא מעט חרדים. שכן כזכור, צומת שילת נמצאת בסמוך לעיר החרדית מודיעין עילית והיא משמשת כציר תחבורה ראשי לתושבי העיר.

למרות שהתופעה של חיובים מופרזים בתחנות הדלק אינה חדשה ואינה ייחודית דווקא לסניף סונול בצומת שילת, הרי שכמות התלונות ומקרי העקיצות שבוצעו בתחנה הנזכרת כלפי אזרחים תמימים, מעוררת דאגה.

בתגובה לפרסום ב'ישראל היום', מסרו בסונול כי: "מדובר בתחנה המופעלת על ידי זכיין פרטי, ומשכך העסקת העובדים והפיקוח עליהם נמצאים בניהולו ואחריותו הישירים. עם זאת, בהמשך לפנייתכם, פנינו לזכיין כדי לחקור את הטענות ולפעול כנגדן בחומרה".

הזכיין עצמו, שמעון שטרית, מסר בתגובה לפרסום בישראל היום, כי: "אנו פועלים על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב והאמין ביותר ונוקטים את כל הפעולות כדי לוודא ניהול תקין של התחנה. שטרית טען כי ככל שיש אירועים דוגמת אלו שתארו בכתבה, הם מטופלים ביד קשה וללא פשרות.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום