כינוס מועצת גדולי התורה של דגל התורה: החלטות המועצת

הערב התקיים כינוס מועצת גדולי התורה של דגל התורה בביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי דליט"א ובהשתתפות חברי המועצת בראשות מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א. החלטות המועצת: אישור רשימת המפלגה לכנסת ונושאים שעל הפרק

חרדים 17.2.2019 | 21:25

צילום: נפתלי לרר

הערב (ראשון) התקיים כינוס מועצת גדולי התורה של דגל התורה שיתקיים בביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. המועצת אישרה את הרכב הרשימה של סיעת 'דגל התורה'. וכצפוי לא היו שינויים בצמרת הרשימה שתישאר כפי שהיא היום: ח"כ משה גפני במקום הראשון, מקלב במקום השני ואשר במקום השלישי.

את המקום הרביעי יאייש יצחק פינדרוס, ואילו במקומות החמישי והשישי יוצבו (בהתאמה) ח"מ פתח תקוה, אליהו ברוכי וח"מ העיר טבריה, דוד אוחנה. במקום ה-7 הוצב ראש מועצת רכסים לשעבר יצחק רייך.

הכינוס התקיים בראשותם של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין. וצפויים להשתתפ בו ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי משה הלל הירש, ראש ישיבת רשב"י וחתנו של מרן הגרא"מ שך זצוק"ל הגאון רבי מאיר צבי ברגמן, ראש ישיבת קמניץ הגאון רבי יצחק שיינר, רבה של רמת אלחנן הגאון רבי יצחק זילברשטיין, ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי ברוך דב פוברסקי, ראש ישיבת קול תורה הגאון רבי משה יהודה שלזינגר וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן.

בין ההחלטות שהתקבלו בישיבת המועצת והוקראו ע"י מזכיר מועצת גדולי התורה: לחזק את קדושת השבת בכל אתר ואתר, לחזק את ראשי ומנהלי הכוללים, להתחזק בבין אדם לחברו ולאשר את רשימת 'דגל התורה'.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני יחד עם מזכיר המועצת אברהם רובינשטיין בכניסה לכינוס מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' בבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

החכי"ם בכניסה לכינוס מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'

שולחן מועצת גדולי התורה ערוך ומוכן לכניסתם של חברי המועצת בבית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום