נתניהו על עסקת המאה: "שלום עם הפלסטינים יעזור גם עם העולם הערבי"

ראש הממשלה נועד בשולי ועידת ורשה עם שרי חוץ מהעולם ושוחח בפתיחות על הסכם השלום האזורי שתציג ארה"ב מיד לאחר הבחירות. "לא חושב שצריך לדחות את התכנית עוד לפני שהיא בכלל מוצגת", נשמע נתניהו בהקלטות שדלפו מהכינוס הסגור

מדיני 17.2.2019 | 09:10

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתייחס לעסקת המאה ואומר: "לא יהיה נכון לדחות את היוזמה עוד לפני שהיא מוצגת. שלום עם הפלסטינים יעזור גם עם העולם הערבי". דבריו של נתניהו באים בתגובה לדיווחים על קרב הבלימה של אבו מאזן ובכירי הרשות נגד יוזמת השלום האזורית של טראמפ.

את הדברים אמר בכינוס סגור בפני עשרות שרי חוץ מהעולם בשולי ועידת ורשה. בהקלטות שנחשפו בכאן רשת ב נשמע נתניהו אומר כי היוזמה – שמדברת על הסכם מול הפלסטינים במקביל לנורמליזציה רשמית עם מדינות ערב – "בונה ביטחון בציבור הישראלי ששלום רחב יותר יכול להיות מושג".

"כמובן שאנחנו מחכים לראות איך התכנית הסופית תיראה, היא תוצג אחרי הבחירות בישראל…אבל אני לא חושב שאף אחד מאיתנו צריך לדחות את התכנית ולדחות את היוזמה הזו של הממשל האמריקני עוד לפני שהיא בכלל מוצגת".

כזכור, ג'רארד קושנר, חתנו ויועצו של נשיא ארצות הברית, איש בסוף השבוע את הדיווחים לפיהם תוכנית השלום האזורית של טראמפ ("עסקת המאה") תוצג מיד לאחר הבחירות בישראל.

"נציג את תוכנית השלום שלנו אחרי הבחירות בישראל. שני הצדדים יצטרכו לבצע פשרות", כך קושנר בועידת ורשה.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום