גור: 100 מיליון, קמפיין פנימי שקט ובלי אינטרנט

• היעדים, הקמפיין הפנימי שנגנז, כינוס ההשקה בארנה, מה יתנו ומה יקבלו נותני החסויות? • כל הפרטים שלא ידעתם על מגבית גיוס ההמונים הגדולה של חצר גור

חרדים 15.2.2019 | 09:57

100 מיליון ביומיים | צילום: מתוך פרוספקט השיווק של האירוע לנותני חסויות

100 מיליון שקלים ביומיים: חצר גור מתכוננת למגבית ענק שטרם הייתה בציבור החרדי. גם הפעם התרומה תהיה בשיטת מצ'ינג, כשתורמים מתוך החצר יכפילו כל שקל שייתרם לשניים. לחסידים יישאר גיוס של 50 מיליון נטו, סך לא מבוטל לכל הדעות.

היומיים שנבחרו לקמפיין יהיו בימים ה' ו-ו' באדר ב', כשבכ"ו באדר א', ייערך כינוס השקה ענק באצטדיון 'ארנה' בירושלים, בו יוצגו היעדים לחסידים.

ל'ביזנעס' נודע כי קמפיין פרסומי פנימי מקדים שצפוי היה להתפרסם ב'שטיבלים' של גור כבר בערב השבת הנוכחית והופק ע"י משרד הפרסום "אותנטי" בוטל ברגע האחרון, והודעה פשטנית שעליה יהיה חתום אחד מגבאי בית המדרש – המרכז העולמי של חסידי גור שסונף לא מזמן לאיחוד מוסדות גור – תזמין את החסידים לאירוע. טרם ידוע אם בהמשך הקמפיין לא יתפרסמו במוסדות וב'שטיבלים' מודעות מהסוג שירד מהפרק.

אירוע ההשקה המתוכנן בנוכחות כ"ק מרן האדמו"ר מגור שליט"א יהיה כעבור כחצי יובל שנים מאז חודש אדר תשנ"ה, בו התכנסו כלל החסידים בבנייני האומה בראשות כ"ק מרן האדמו"ר ה'פני מנחם' זצוק"ל, למען איחוד המוסדות של גור. מאז לא התקיים כל כינוס שכזה.

ייתכן שמעמד נוסף לנשים יתקיים גם הוא לפני ימי ההתרמה, כדי לגייס את ציבור הבנות לקמפיין גיוס ההמונים.

בנוסף, חברת צ'רידי שנשכרה מלכתחילה ללוות את מסע ההתרמה תשמש יועצת חיצונית בלבד, והשימוש לא יהיה מבוסס על הפלטפורמה האינטרנטית שלה. במקביל  כאמור משרד הפרסום "אותנטי" מלווה את הקמפיין הפנימי ויפיק את הפרסומים לפי האסטרטגיה שתיבחר בסופו של דבר לביצוע, את האירוע המושקע וההיסטורי בארנה תפיק חברת "אפקט", ומשרד "הקמפיינרים" מלווה את מהלך השיווק מול נותני החסויות לאירוע.

ל'ביזנעס' נודע כי חברות גדולות במשק, בנקים וקופות חולים, קיבלו הצעה רשמית להשתתף בחבילות חסות בסך 150 אלף שקל (חבילת כסף) ו-250 אלף שקלים (חבילת זהב – מוגבלת לארבע חברות בלבד). המטרה של החסויות היא למקסם ככל האפשר את ההכנסות לאיחוד המוסדות, שבהנהלתו עומדים (לאחר שהמרכז העולמי סונף לאיחוד המוסדות) יונתן בורנשטיין ולייבל יוסקוביץ כמנכ"לים משותפים, כשיוסקוביץ מנהל את מהלך גיוס ההמונים באופן אישי.

בחבילות כסף נותני החסות יקבלו תמורה בהתאם לסכום שנתנו, ואילו נציגים מחברות שיבחרו לקחת חסות ברבע מיליון שקל (חבילת זהב) יקבלו בנוסף לשדרוגים של החבילה, גם תעודת הוקרה באירוע ההשקה בארנה לעיני ההמונים.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום