המראת מטוסו של ראש הממשלה מוורשה מתעכבת בשל תקלה

נתניהו, שהיה אמור לשוב חזרה ארצה מוועידת ורשה, יישאר בפולין לילה נוסף עקב תקלה שאירעה לאחר שגורר המטוס נתקע בגוף המטוס וגרם לו נזק. מטוס חלופי של אל על עושה דרכו לפולין בשעות אלה וראש הממשלה צפוי לחזור בשעות הבוקר

מדיני 15.2.2019 | 06:12

ארכיון | לע"מ

המראת מטוס ראש הממשלה בנימין נתניהו מוורשה מתעכבת מזה למעלה משעה (שישי) לאחר שהגורר של המטוס נתקע בגוף המטוס וגרם לו נזק. לפי שעה הוחלט כי נתניהו ישהה לילה נוסף בוורשה.

המטוס שהושבת לפני זמן קצר קורקע סופית, זאת משום מדובר בנזק גדול שעשוי לקחת שבוע בכדי לתקנו. מטוס חלופי של אל על אמור להגיע בשעות הקרובות, והוא צפוי להמריא חזרה ארצה באזור 10:30 בבוקר, שעון ישראל.

לדברי גורמים במשרד ראש הממשלה, זו הפעם השניה שקורה אירוע כזה בטיסת ראש הממשלה - הפעם הראשונה היתה בכהונת אהוד ברק במטוס בלונדון שגם כן נפגע על ידי גורר המטוסים.

מחברת "אל על" נמסר כי "במהלך גרירה לאחור של המטוס שמטיס את ראש הממשלה למסלול ההמראה בוורשה, על ידי צוות נמל התעופה הפולני, אירעה תקרית כאשר הגורר שהסיע לאחור התנגש במטוס - לא נגרם שום נזק לנוסעים, אך המטוס קורקע ואינו כשיר לטיסה. חברת אל על נערכה במהירות ובשעה זו עושה מטוס חלופי את דרכו לפולין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בוועידה בינלאומית בוורשה בהשתתפות ארצות הברית ובכירים ממדינות ערב ומ-60 מדינות שהוקדשה לאיראן. נתניהו נאם בכינוס הפתיחה של הוועידה, השתתף באירועי הצד וקיים פגישות עם סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, שר החוץ האמריקני מייק פומפאו וכן עם שר החוץ של עומאן יוסוף בן עלאווי, בפגישה חשאית.

הנושא העיקרי בוועידה היה אמנם איראן, אך גם תכנית השלום האולטימטיבית של הנשיא טראמפ הייתה על השולחן: חתנו ויועצו של הנשיא טראמפ, ג'ארד קושנר, ושליחו המיוחד ג'ייסון גרינבלט, השתתפו גם הם ועידכנו את הנוכחים על התכנית, שלפי ההערכה עתידה להתפרסם מיד אחרי הבחירות בישראל.

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום