סקר 'כאן': אבי גבאי חוזר ל-11, ש"ס- 5, ג- 7

אבי יכול לחייך: אחרי הפריימריז במפלגתו, 'העבודה' מתחזקת ל- 11 מנדטים. הליכוד - 30, בני גנץ - 20. במפלגות החרדיות: ש"ס בראשות דרעי - 5, יהדות התורה מתחזקת ל-7

פוליטי 14.2.2019 | 10:24

פלאש 90

סקר מנדטים חדש שפורסם הבוקר (חמישי) בתוכנית דקל סגל ב'כאן' ונערך על 'ידי דיירקט פולס' מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי ש'יהדות התורה' המאוחדת זוכה לשבעה מנדטים, ש"ס בראשות השר אריה דרעי נחלשת לחמשה מנדטים.

על פי הסקר, רוב מפלגות הימין לא עוברות את אחוז החסימה. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן, 'כולנו' בראשות משה כחלון, 'הבית היהודי' בראשות רפי פרץ, 'האיחוד הלאומי' בראשות בצלאל סמוטריץ' ו'עוצמה יהודית' בראשות איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי - לא עוברות את אחוז החסימה. כך גם 'התנועה' בראשות ציפי לבני ו'גשר' בראשות אורלי לוי אבקסיס.

מהסקר עולה כי 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו ממשיכה להוביל עם 30 מנדטים. 'חוסן לישראל' בראשות בני גנץ עם 20 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים.  'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד עם 10 מנדטים.

מי שמפתיעה בסקר היא 'העבודה' בראשות אבי גבאי שמתחזקת ל- 11 מנדטים, לאחר תקופה של צלילה לגבול החמשה מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת בראשות איימן עודה עם 6 מנדטים, מר"צ בראשות תמר זנדברג עם 4 מנדטים.

תע"ל בראשות אחמד טיבי עם 6 מנדטים, ו'כולנו' בראשות משה כחלון על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום