עושה לביתו, בינתיים: גנץ מממש מניות בכחצי מיליון ש"ח

מסע הבחירות עולה יותר מהצפוי? קבלו את ההכנסה הנוספת של גנץ • מימש מניות ומכר אותן בסכום של כמעט חצי מיליון ש"ח • כמה הרוויחו חברי הדיקרטוריון של 'אמות', והיכן עוד משמש גנץ כדירקטור?

כלכלי 11.2.2019 | 10:04

בני גנץ בכנס שדרות לחברה | צילום: המכללה האקדמית ספיר

איך בני גנץ גזר קופון של כמעט חצי מיליון ש"ח? לפי פרסום היום של 'גלובס', עולה כי הרמטכ"ל לשעבר ומי שעומד בראש 'חוסן לישראל' עדיין ממשיך לתפקד כדירקטור במספר חברות מסחריות.

בין היתר מכהן גנץ כדירקטור בחברת אלרון שנמצאת בשליטתו של אדוארדו אלשטיין. החברה מתעסקת בתחום המכשור הרפואי והסייבר, תחום שלא קשור לעיסוקו הקודם של גנץ כרמטכ"ל, אבל מי יגיד לא להצעה להיות דירקטור בחברה בורסאית?

מלבד זאת, גנץ משמש כדירקטור חיצוני בחברת 'אמות נדל"ן', שנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כמעט 7 מיליארד שקלים ונמצאת בשליטת נתן חץ ומשפחת וורטהיים. גנץ עצמו אף מימש לאחרונה אופציות למניות ומכר אותן לאחר מכן ברווח של 440 אלף שקלים לפני מיסים.

ב'אמות' עדכנו ואמרו כי גנץ החזיק בחבילת אופציות של כ-55 אלף מניות ב'אמות' במחיר של כעשרה שקלים, הוא מכר אותן בסכום של כ-18 ש"ח לפני כחודש, כך שבשורה התחתונה הוא גזר קופון של כ-450 אלף שקלים.

גנץ עצמו מכהן ב'אמות' כדירקטור חיצוני מאז נובמבר 2015, ומתוקף כך הוא זכאי לשכר ולתמלוגים בגין השתתפותו בישיבות הדירקטוריון ועוד.

וכמה הרוויח גנץ כדירקטור ב'אמות'? לפי הדוחות של החברה עולה כי חברי הדירקטוריון הרוויחו סכום של עד 111 אלף ש"ח לשנה, בנוסף לתשלום של 3,350 ש"ח בגין כל ישיבה בה השתתפו חברי הדירקטוריון.

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום