כתב אישום כנגד כנופיית שודדי היהלומים

משטרת ישראל סיימה חקירה בעניינם של 7 חברי כנופייה מקולומביה שגנבו מזוודה שהכילה יהלומים ועשרות אלפי ש"ח מהבורסה ברמת גן במהלך תערוכת יהלומים במקום

חדשות בארץ 11.2.2019 | 12:23

נתי שוחט, פלאש 90

לפני כשבועיים התקיימה תערוכת יהלומים במתחם הבורסה ברמת גן. במהלך התערוכה נכנסו שישה אזרחי קולומביה, ביצעו את הגניבה ונמלטו מהמקום כשברשותם מזוודה שהכילה מאות יהלומים בסכום של כחצי מיליון ש"ח ועשרות אלפי ש"ח במטבעות זרים.

חקירת האירוע החלה במרחב דן והועברה להמשך טיפול בלהב 433 ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ).

24 שעות לאחר האירוע, בפעילות מאומצת ואינטנסיבית נעצרו 9 חשודים, חברי כנופייה קולומביאנית בחשד למעורבות במעשה ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט בחשד למעורבותם בגניבה בנסיבות מחמירות, התחזות, שימוש בתיעוד מזויף וכן עבירות נוספת.

ממצאי החקירה וטיב הראיות שנאספו עולה כי חברי הכנופיה הגיעו לארץ מספר ימים טרם מועד התערוכה על מנת לבצע את העבירות המיוחסות להם. כמו כן עלה, כי החשודים נכנסו לישראל בזהויות בדויות כשהם מגיעים במועדים שונים ומיעדים שונים וזאת על מנת להסתיר את הגעתם ולהקשות על זיהויים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט ואתמול, עם סיום החקירה הוגשה הצהרת תובע נגד שבעה חשודים ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדם כתבי אישום לצד בקשות למעצר עד לתום ההליכים ביום רביעי הקרוב בגין החשדות המיוחסות להם.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום