דרעי תקף את ליברמן וחטף: "אל תטיף לנו"

ישראל ביתנו בתגובה לנאום של יו"ר ש"ס אמש: "דרעי, תחיה איך שאתה רוצה ואנחנו נחיה איך שאנחנו רוצים - ואל תטיף לנו מוסר"

פוליטי 11.2.2019 | 09:33

יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שתקף אמש (ראשון) את יו"ר ישראל ביתנו בנאום השקת קמפיין הבחירות, במפלגת 'ישראל ביתנו' השיבו אש לשר אריה דרעי: "אנחנו נחיה איך שאנחנו רוצים".

בישראל ביתנו הגיבו לדברי דרעי: ״עלינו למדינת ישראל כדי להיות יהודים גאים בארצם. עלינו כדי לשרת את המדינה היהודית. אנחנו משרתים בצה"ל ועושים מילואים, אנחנו עובדים ומשלמים מסים".

"עזבנו מדינה שבעבר נתנה לאזרחיה הוראות איך לחיות ובאנו למדינה שאמורה לכבד את חופש הפרט. אנחנו בעד מסורת ישראל, אנחנו בעד ערכים יהודיים, אבל אנחנו נגד כפיה דתית", הוסיפו במפלגה.

במפלגתו של ליברמן פנו במסר ישיר ליו"ר ש"ס: "דרעי, תחיה איך שאתה רוצה ואנחנו נחיה איך שאנחנו רוצים ואל תטיף לנו מוסר!".

כזכור, הדברים מגיעים בעקבות התקפה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמש בעת השקת קמפיין ש"ס בבית - ים.

בנאומו אמר דרעי כי "יהודים רוסים קיימו את התורה במסירות נפש בברית המועצות וכשהייתה להם הזדמנות הם עלו לארץ ישראל, בשביל מה? בשביל ללכת ולפתוח חנויות באשדוד בשבת? זה היה החלום שלהם?"

דרעי תקף בנאומו גם את הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת 'חוסן לישראל' בני גנץ, "שתקת הרבה זמן, עכשיו אני מבין למה שתקת", אמר דרעי, "בנאומך אמרת שאתה רוצה להעמיק את שיתוף הפעולה עם החרדים. האם שיתוף פעולה זה ברית הזוגיות? זה מתווה הכותל?", תהה דרעי.

דרעי תקף גם את יו"ר יש עתיד חה"כ יאיר לפיד: "לפני ארבע שנים היה אדם בשם יהיר לפיד שרצה לשקם אותי. אני רוצה לספר לך לפיד מה נהיה עם השיקום שלי".

דרעי הוסיף: "לקחנו 650 מליון שקלים והורדנו את מחירי התחבורה הציבורית. אז אמנם הציבור שלך לא נוסע באוטובוסים אבל הציבור שלנו כן, היו לנו עוד הרבה הישגים רבים בשיקום שלך תן לנו עוד 4 שנים של שיקום כזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום