נציגיו של איווט ליברמן ירדו לעודד תחבורה בשבת

אם לא די בכך שתושבי טבריה, שומרי השבת, מתמודדים עם ראש העיר רון קובי שהחליט להפעיל תחבורה ציבורית בשבת - בחינם, השבת הגיעו נציגיו של אביגדור ליברמן לעודד את המהלך

חדשות בארץ 9.2.2019 | 18:30

פלאש 90

תחבורה ציבורית הופעלה השבת לראשונה בעיר טבריה, כפי שהבטיח ראש העיר החדש רון קובי. נציגי 'ישראל ביתנו' הגיעו בשבת קודש לעיר בכדי "לתמוך" במהלך מעורר המחלוקת בעיר.

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) והמועמדים לרשימה מטעם המפלגה לכנסת הבאה, אלכס קושניר, מנכ"ל משרד העלייה והקליטה לשעבר ואיש התקשורת המוערך יבגני סובה, הגיעו יחד עם פעילי צעירי המפלגה לביקור "הזדהות". 

פורר אמר במהלך הביקור: "טבריה החזירה לעצמה היום מה שנלקח ממנה לפני שנים - את היכולת לבחור.  הסטטוס קוו שהופר בעיר בעשרים השנים האחרונות שינה את פניה של טבריה והפך את הכפייה הדתית לשגרת חיים עבור תושבי טבריה והתיירים המבקרים בה".

פורר תקף גם את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "לא יכול להיות ששר הפנים שיושב בירושלים יקבע איך ייראו החיים בכל רחוב בטבריה. כמו שנתנגד לקווי אוטובוס לשירות התושבים בבני ברק בשבת כך נאפשר בעיר כמו טבריה תנועה מהשכונות העיליות לטיילת. זה נכון לתושבים ונכון עבור עיר תיירות כמו טבריה. 

"אני מברך את ראש עיריית טבריה על המהלך ומקווה שזוהי רק תחילתה של דרך חדשה שבה יכבדו איש את רצונו של רעהו, וכפי שתושבי השכונות החרדיות יזכו לשמור את השבת כדרכם, יוכלו שאר תושבי טבריה והתיירים להגיע בתחבורה ציבורית לטיילת שוקקת החיים".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום