אמו של ח"כ פולקמן נדרסה למוות ביציאה מהמטה

נעמי (ליב) פולקמן, בת ה-78 - נדרסה למוות על ידי משאית מערבל בטון, ביציאה ממטה הבחירות של מפלגת כולנו

חדשות בארץ 5.2.2019 | 22:34

קבוצת 'מדברים תקשורת'

אמו של ח"כ רועי פולקמן נדרסה למוות ביציאה מפעילות במטה המפלגה.

תאונת דרכים קטלנית אירעה בשעות אחר הצהרים (שלישי) ברחוב נחלת יצחק בתל אביב, הולכת רגל כבת 80 נפגעה ממשאית מערבל בטון, ונהרגה במקום.

התאונה אירעה בסמוך לשעה 16:25, צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום לא נותר להם אלא לקבוע את מותה. בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: זק"א ת"א

גופת המנוחה הועברה לזיהוי באבו כביר, שם התברר כי מדובר בגב' נעמי פולקמן ע"ה, אמו רועי פולקמן, חבר כנסת מטעם מפלגת "כולנו" ויו"ר הסיעה בכנסת ה- 20.

החובשים של מד"א יששכר וייס ונתי ימין שהגיעו למקום על אופנועי מד"א סיפרו: "על הכביש בפינת הרחובות בסמוך לגלגלי המשאית שכבה אישה כבת 78 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בה בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ובסיוע רופאה שהזדמנה למקום נקבע מותה".

צילום: זק"א ת"א

בצלאל סבג חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, נתקלנו בהולכת הרגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת משאית. התחלנו בפעולות החייאה עד להגעת רופאה שהזדמנה למקום ולמרבה הצער היא נאלצה לקבוע את מותה בזירת התאונה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום