התקלה ברכבת: הנוסעים יזוכו אוטומטית

הזכאים לפיצוי בגין תקלת האיתות בשפיים הבוקר - יזוכו, לראשונה על ידי רכבת ישראל על האיחור באופן אוטומטי, בכרטיס הרב-קו מבלי להגיש בקשה ידנית נפרדת

רכב ותחבורה 5.2.2019 | 12:59

אורי לנז, פלאש 90

התקלות ברכבת ישראל הבוקר (שלישי), שגרמו לשיבושים קשים בתנועת הרכבות בתחנת הרצליה ולשינויים ועיכובים יביאו לפיצויים של הרוכשים כרטיסי נסיעה לרכבת ובשיטה חדשה ויעילה יותר. מהנהלת הרכבת נמסר כי לאחר תקופת פיתוח טכנולוגי לזיכוי ישיר לכרטיס הרב-קו, רכבת ישראל יוצאת היום בפיילוט מיוחד, הכולל פיצוי אוטומטי לנוסעים אשר רכבותיהן איחרו בגין תקלת האיתות.

לפי נהלי הרכבת, נוסעים שרכבתם איחרה במעל 30 דקות, זכאים לכרטיס נסיעה אחד בקו. במידה והעיכוב הוא למעלה משעה, הזכאות היא לשני כרטיסים.

הפיצוי יינתן באופן ישיר ואוטומטי, תוך 48 שעות, ללא מילוי טופס בקשה, ויתוקף עם הנחת כרטיס הרב קו במכונות הכרטיסים האוטומטיות בתחנות.

מרכבת ישראל נמסר: "רכבת ישראל מרימה כל אבן, ועושה כל שניתן, כדי לתת את השירות הטוב ביותר לנוסעינו, תחת האילוצים הקיימים."

כזכור, הבוקר הייתה תקלת איתות נוספת ששיבשה את שגרת הנסיעות עבור לקוחות הרכבת. בהנהלת החברה הודיעו כי "בשל תקלת איתות באיזור שפיים, במרכיב הסימנאורים (הרמזורים המסילתיים), נרשמים עיכובים וחלים שינויים בתנועת הרכבות באזור"

לפיכך, רכבות בקו באר שבע-הרצליה יתחילו ויסיימו את נסיעתן מדרום בתחנת תל אביב סבידור מרכז. במקביל רכבות בקו בית שמש-נתניה יתחילו ויסיימו את נסיעתן מדרום בתחנת הרצליה.

נוסף על כך, רכבות בקו אשקלון-נתניה יתחילו ויסיימו את נסיעתן מדרום בתחנת הרצליה.

הפיצוי האוטומטי יכול להיות רעיון נהדר לו גם נוסעי האוטובוסים יפוצו אף הם על האיחורים החוזרים והנשנים של קווי האוטובוס השונים, שלעתים מדלגים על נסיעות מבלי לדווח לנוסעים וכמובן מבלי לפצות אותם.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום